  • Data: 2005-02-24 21:33:57
    Temat: Re: Umowa w niby 'języku polskim'
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz Zychewicz wrote:

    > A nie mógłbym np. unieważnić umowy lub coś w tym rodzaju argumentując,
    > iż nie jest napisana po polsku (w języku urzędowym) i jest jak dla mnie
    > nie zrozumiała.
    > Na pytanie dlaczego podpisałem odpowiedziałbym, iż wydawało mi się, że
    > wiem co podpisuję. Jednak uważam, że to jest bez związku, ponieważ umowa
    > nie została napisana zgodnie z prawem.

    Gdybasz.
    Po pierwsze jest napisana w języku polskim i tu nie ma co dyskutować.
    Jest napisana w sposób utrudniający zrozumienie i to jest jedyny
    argument, którego można się czepiać.
    Np przemycone jakieś liczby pomiędzy nieczytelnymi znaczkami.
    Jeżeli ogólnie umowa jest zrozumiała, to stoisz na przegranej pozycji.
    Umowa została napisana z godnie z prawem.