  • 11. Data: 2009-09-04 21:35:02
    Temat: Re: Umowa przedwstępna z deweloperem
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > ....którą ustala gmina z sufity, np 100 razy wyzsza.

    Nie z sufitu, tylko w oparciu o aktualizację wartości działki. Jeszcze nigdy
    nie widziałem by wzrost był aż tak duży. A aktualizacje są robione co kilka lat.

    > Pogadaja z tymi ktorzy kupili mieszkania na gruncie miesta. Chetnie się
    > z tobą zamienią na mieszkania.

    Taaak, zdecydowana większość mieszkańców Warszawy. Śnij dalej.

  • 12. Data: 2009-09-04 21:38:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Właścicielem jest Skarb Państwa. Deweloper - wieczyste użytkowanie.

    Czyli OK.

    > Część tego terenu należała do POLMOZBYTU - firmy swego czasu państwowej.
    > W Księdze Wieczystej dla tej działki istnieją tylko - właściciel - Skarb
    > Państwa i wieczyste j.w.

    No to trafiłem.

    > Czyli wykup procentowy do udziału mieszkania w stosunku do całości
    > działki w wysokości około 3.000 zł to jakaś abstrakcja? O takich kwotach
    > mówił przedstawiciel dewelopera.

    To tylko słowa developera. Nie wiadomo jak jest naprawdę. Jakby to było 3000 zł
    to jeszcze da się znieść. Ale to zdaje się wszyscy współwłaściciele muszą
    wyrazić zgodę, bo nie moze tak być, że kawałek jest w UW, a kawałek własność.

  • 13. Data: 2009-09-04 21:52:24
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    --
    Reseller

    Ogolnie to wiekszosc dzierzawi wieczyscie od skarbu panstwa ,,wiec w czym
    szukasz problemu???\
    Kolejna sprawa ,skoro tak konieczniecznie chcesz kupic to najpierw musisz
    ustalic czy Gmina itp czyli Skarb Panstwa zechce Ci sprzedac kawalek
    dzialki pod blokiem.

    Jak juz zamieszkasz wroc do tej sprawy w ramach wspolnoty mieszkaniowej .
    Teraz jak sie da ,,,za 3tys to bierz bez zastanawiania

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 14. Data: 2009-09-04 22:02:55
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Boombastic pisze:
    > Czyli OK.
    Wg wszystkich danych tak właśnie jest.

    > No to trafiłem.
    Dokładnie

> [...]
    > wyrazić zgodę, bo nie moze tak być, że kawałek jest w UW, a kawałek własność.

    Nawet deweloper przekonuje wszystkich kupujących, żeby po ustaleniu
    Zarządcy, czy po deweloperze, czy też własnym (po zawiązaniu wspólnoty)
    wystąpić o wykup gruntu. Kto to będzie wyceniał?

    --
    Reseller

  • 15. Data: 2009-09-04 22:08:28
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nawet deweloper przekonuje wszystkich kupujących, żeby po ustaleniu
    > Zarządcy, czy po deweloperze, czy też własnym (po zawiązaniu wspólnoty)
    > wystąpić o wykup gruntu. Kto to będzie wyceniał?

    Zawsze rzeczoznawca majątkowy.

  • 16. Data: 2009-09-05 02:25:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Reseller wrote:

    > Nawet deweloper przekonuje wszystkich kupujących, żeby po ustaleniu
    > Zarządcy, czy po deweloperze, czy też własnym (po zawiązaniu wspólnoty)
    > wystąpić o wykup gruntu.

    srutu trutu.
    jakby się dało to deweloper sam by to zrobił.
    Skoro tego nie zrobił, to znaczy, że coś jest nie tak, a on potem umyje
    ręce i powie, że w umowie było wyraźnie napisane, że nie jest
    właścicielem gruntu.

  • 17. Data: 2009-09-05 02:26:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Boombastic wrote:

> [...]
    > nie widziałem by wzrost był aż tak duży. A aktualizacje są robione co kilka lat.

    > Taaak, zdecydowana większość mieszkańców Warszawy. Śnij dalej.

    Nie. ja sie już obudziłem. to ty razem z mieszkańcami warszawy ciągle
    tkwicie w pozostałościach prlu.