  • Data: 2004-12-06 12:03:49
    Temat: Umowa o nauke
    Od: Kris <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich serdecznie.
    Pare lat tem podjelem nauke w prywatnej wyzszej szkole.
    Podpisalem umowe i jednym z warunkow zapisu do szkoly bylo podpisanie weksla
    in blanco - w razie nieplacenia czesnego i kary "na odejscie". Skreslenie z
    listy studentow jest jednoznaczne z wymogiem zaplacenia kary za nie
    ukonczenie szkoly w wysokosci 1000 zl. Jak podejmowalem studia, myslalem,
    ze sie uda skonczyc, niestety sytuacja finansowa zmusila mnie do nie
    placenia za studia jednoczesnie nie uczeszczalem na zajecia 3 mies
    (szykowala mi sie jakas robota i myslalem ze uda mi sie oplacac czesne-ale
    zycie jest ciezkie). Czy ta uczelnia ma jakies podstawy prawne do
    sciagniecia tego 1000? Bo mowiac szczerze nie stac mnie na oplacenie tej
    kary. Jakbym mial to bym wam nie zawracal glowy :-)
    Dzieki z gory za jakakolwiek odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysiek