  • 1. Data: 2007-08-20 17:35:42
    Temat: Umowa o dzieło - aranżacja wnętrz
    Od: "Anna Magdalena Dziedzic" <a...@g...pl>

    Witam,
    poszukuje porady w zakresu przygotowania umowy o dzieło.
    Nie chodzi mi o standardowy druczek tylko ukierunkowany na wykonanie
    projektów aranżacji wnętrz.

    Będę wdzieczna za podpowiedź gdzie tego szukać lub gotowy druk:
    a...@n...pl

  • 2. Data: 2007-08-21 08:24:55
    Temat: Re: Umowa o dzieło - aranżacja wnętrz
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Magdalena Dziedzic" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:facjde$39h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > projektów aranżacji wnętrz.
    >
    > Będę wdzieczna za podpowiedź gdzie tego szukać lub gotowy druk:

    witam!

    szczegółowe umowy najlepiej sporządzić z pomocą bezpośrednią
    profesjonalisty, ktoremu przedstawisz wszystko co chcesz by w takiej umowie
    sie znalazlo - kwestia praw i obowiazkow stron, rozwiazania umowy za
    porozumieniem, wypowiedzenia, wynagrodzenie, termin realizacji, szczegóły
    projektu, dokumentacja, itp.;
    jeżeli prosisz o sporządzenie takiej umowy, musisz podać szczegóły dzieła,
    bo tak to trudno stworzyć coś sensownego i konkretnego

    pzdr