  • 1. Data: 2005-09-28 16:52:00
    Temat: Umowa o dzieło a niezapłacony projekt
    Od: a...@a...pl

    Witam .
    Byłam wykonawca zlecenia.Umowa o dzieło została sporzadzona pozniej - nie na
    poczatku.Wykonalam pracę podpisałam umowę - odesłałam zleceniodawcy i otrzymałam
    tylko połowę wynagrodzenia.Nie otrzymałam równiez podpisanej przez firmę umowy.
    Firma twierdzi po czasie ze nie wykonałam proejtku do końca a w porywach nawet
    twierzdi ze nie je jestem jego autorem. Gdzie złozyć sprawę?Projekt został
    opublikowany na stronach - w troche zmienionej przez drukarnię formie.
    Dziekuje