    From: Kuba SKCE <m...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa najmu na czas okresjony - wymowienie umowy - PILNE
    Date: Fri, 24 Jul 2009 15:54:56 +0200

    Witam,
    wynajmuję mieszkanie na czas okreslony. Niedawno złożylem właścicielowi
    wymowienie i rozpetało się piekło. W umowie było napisane że tylko
    właściciel ma prawo do wcześniejszego wymowienia umowy. nie było tam
    słowa o tym jakie ma prawa wynajmujący.
    Jestem straszony, ze sprawa zostanie skierowana do sądu, chyba ze
    dobrowolnie zapłacę resztę należności za pozostałe miesiące.

    Proszę o pomoc w tej sprawie. Jakie mam prawa. Jak wyglada sprawa
    wypowiedzenia umowy zawartej na czas okreslony

    Licze na szybka odpowiedz
    Kuba