  • Data: 2003-07-15 15:41:07
    Temat: Umowa
    Od: " Student X" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam do Was pytanie: czy operator, z którym podpisałem umowę (jednocześnie
    zapoznając się z treścią regulaminu) o świadczenie usług z zakresu dostępu
    do sieci Internetowej, może zmienić regulamin świadczenia tych usług bez
    mojej zgody? Pytam się, gdyż właśnie otrzymałem listownie od operatora
    "aktualny" regulamin, który jest różny od regulaminu podpisanego podczas
    umowy (wykreślił m.in. zapis o gwarantowanej przepływności łącz
    internetowych, co może posłużyć do obniżenia świadczonych przez Operatora
    świadczeń)? Czy nowy regulamin jest dla mnie wiążący (przecież
    podpisywałem inny)?

    Za pomoc z góry dziękuję.

    Student X (s...@w...pl)