  • 1. Data: 2006-03-10 21:43:37
    Temat: Ulga remontowa - kontrola US w domu?
    Od: s...@o...pl

    Witam

    Googlałem, ale jakoś nic konkretnie nie moglem wygooglać...

    Pytanie: czy zdarzają się przypadki kontroli US w prywatnych
    mieszkaniach/posesjach w związku z korzystaniem z ulg remontowych?
    Na przyklad czy jest sprawdzane, czy wykazane na fakturach kuchenki, okapy,
    umywalki, szafki pod nie, wykladziny, panele, itd. itp., rzeczywiście zostały
    zainstalowane?

    pozdrawiam -

    Stanley

  • 2. Data: 2006-03-10 23:09:14
    Temat: Re: Ulga remontowa - kontrola US w domu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@o...pl wrote:

> [...]
    > umywalki, szafki pod nie, wykladziny, panele, itd. itp., rzeczywiście zostały

    "Zainstalowałem, ale mi się nie spodobało, więc wyrzuciłem." ;->

  • 3. Data: 2006-03-11 01:09:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    s...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie: czy zdarzają się przypadki kontroli US w prywatnych
    > mieszkaniach/posesjach w związku z korzystaniem z ulg remontowych?

    zdarzają.