  • 1. Data: 2006-03-10 23:24:54
    Temat: Prawnika z Warszawy poszukuję
    Od: "Silver" <t...@w...pl>

    Witam
    Delikatnie zostałem (w sumie słusznie) pogoniony z regionalnych warszawskich
    i pozwolę sobie (po sugestiach kolegów z wspominianej grupy) przedstawić
    swój problem.
    Dziś na terenie jednego z warszawskich centrów handlowych zostałem
    napadniety i pobity przez pracownika ochrony. Gość był napity do
    nieprzytomności i choć skończył juz pracę, błąkał sie po terenie i szukał
    guza.
    Szczęśliwie w poblizu była policja i typek został zatrzymany. Złozyłem
    zawiadomienie o pobiciu, mam obdukcję lekarską ale sądzę, że kierownictwo
    marketu też ponosi odpowiedzialność za takich pracowników.
    Mam zamiar zaskarżyć tą firmę i proszę o poradę, jaki prawnik
    przeprowadziłby taką sprawę.

  • 2. Data: 2006-03-12 09:19:14
    Temat: Re: Prawnika z Warszawy poszukuję
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Silver napisał(a) w wiadomości: <44120749$0$1450$f69f905@mamut2.aster.pl>...
> [...]
    >zawiadomienie o pobiciu, mam obdukcję lekarską ale sądzę, że kierownictwo
    >marketu też ponosi odpowiedzialność za takich pracowników.

    Jeżeli skończył pracę to był zwykłym chuliganem. Nie widzę powodu,
    dlaczego sklep miałby za niego odpowiadać poza godzinami pracy.
    Centrum mogłoby odpowiadać za brak bezpieczeństwa na ich terenie,
    o ile ma obowiązek zapewnienia takowego.

    Arek