  • 1. Data: 2009-02-09 11:18:55
    Temat: Udostepnienie wyceny stronie zainteresowanej
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Witam, 14 lutego 2008r zostala wykonana przez UM wycena nakladow jakie
    ponioslem w zwiazku z prowadzaona dzialalnościa. Nie udostepniono mi tej
    wyceny mimo ze o to prosilem. Zgodnie z art 156 §1a UoGN powinno mi sie
    taką wycene udostepnic.
    W lutym 2008 prosilem o udostepnienie tej wyceny, nie otrzymalem jej
    tlumaczac ze kazda wycena musi byc sprawdzona przez burmistrza. Do dnia
    dzisiejszego nie udostepniono mi jej.
    Czy postepowanie burmistrza jest zgodne z prawem ? Dodam ze od roku mam
    zwiazane rece i nie moge inwestowac, poniewaz miasto twierdzi ze moje
    naklady juz sa zbyt duze