  • 1. Data: 2009-02-08 20:02:36
    Temat: Umowa o prace ...a oświadczenie o niepodejmowaniu działalności konkurencyjnej na danym obszarze
    Od: x...@g...com

    Witam czy rozwiązanie umowy przez pracodawce zwalnia mnie z takiej
    umowy.
    Moja sytuacja wygląda tak ze jestem wykwalifikowanym fizjoterapeuta
    podpisałem taka umowę z pracodawca (byłym) przez całe życie szkoliłem
    się w tym kierunku obecnie gdy były pracodawca rozwiązał umowę jestem
    bez pracy i nie mogę podjąć pracy w moim zawodzie czy należą mi się
    jakieś świadczenia z strony pracodawcy ze nie mogę pracować czy umowa
    jest nieważna?
    Proszę o poradę.

  • 2. Data: 2009-02-08 20:13:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <x...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

[...]

    A jaki jest zapis w umowie?
    Nie ma tam nic o odszkodowaniu, za to niepodejmowanie sie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-08 20:33:50
    Od: x...@g...com

    On 8 Lut, 21:13, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > jest nieważna?
    >
    > A jaki jest zapis w umowie?
    > Nie ma tam nic o odszkodowaniu, za to niepodejmowanie sie?

    Nie ma ... ale czuje się bez wartościowy jak i oszukany przez to ze
    nie mogę pracować w zawodzie ... no może mam iść do McDonalda :P

  • 4. Data: 2009-02-08 21:10:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    x...@g...com <x...@g...com> pisze:

    > Nie ma ... ale czuje się bez wartościowy jak i oszukany przez to ze
    > nie mogę pracować w zawodzie ... no może mam iść do McDonalda :P
    Spokojnie.
    Ponieważ nie podajesz właściwie żadnych istotnych szczegółów sytuacji to
    polecam lekturę Rozdziału IIa art. 101^1 ÷ 101^4 KP i dopasowanie ich do
    twojej sytuacji.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-02-08 23:03:11
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > 101^1 ÷ 101^4

    ~9,7059014792764444565228996186551e-7 ;)

  • 6. Data: 2009-02-09 09:30:05
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    x...@g...com wrote:
> [...]
    > bez pracy i nie mogę podjąć pracy w moim zawodzie czy należą mi się
    > jakieś świadczenia z strony pracodawcy ze nie mogę pracować czy umowa

    W praktyce - jak nie placi min. 25% (albo 30%, nie pamietam dokladnie)
    ostatnich pensji za "niepodejmowanie dzialan konkurencyjnych" lub "zakaz
    pracy u konkurencji" to umowa o takim zakazie jest tylko nic nie wartym
    swistkiem papieru. Dla pewnosci sprawdz czy w umowie jest jakas kwota
    odszkodowania oraz mozesz zadzwonic do bylego pracodawcy czy masz sie
    spodziewac jakiegos przelewu.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2009-02-09 09:49:18
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 12:02:36 -0800 (PST), x...@g...com napisał(a):

    > Witam czy rozwiązanie umowy przez pracodawce zwalnia mnie z takiej
    > umowy.

    A to "wstrzymywanie się' od DZIAŁALNOŚCI dotyczyło okresu w jakim
    obowiązywała umowa o pracę?

    > przez całe życie szkoliłem się w tym kierunku

    Ogromna rzesza społeczeństwa szkoli się, zdobywa doświadczenie w jakimś
    kierunku i temu się poświęca. Nie jesteś niczym szczególnym.

    > obecnie gdy były pracodawca rozwiązał umowę

    Wypowiedział Ci umowę.

    > jestem bez pracy

    Skoro umowa o prace została wypowiedziana - to nic dziwnego.

    > i nie mogę podjąć pracy w moim zawodzie

    Eeee .... PRACY czy DZIAŁANOŚCI??
    I co istotne, jak pisałem wyżej - czego dotyczy ta "umowa", na jaki okres
    została zwarta, jakie z niej wynika wynagrodzenie?

    > czy należą mi się jakieś świadczenia

    Świadczenia?
    Śmiem wątpić ;)
    jeżeli chodzi o *wynagrodzenie* to ważna jest treść tej waszej umowy.

    > z strony pracodawcy

    Ale nie masz już pracodawcy :)

    > ze nie mogę pracować czy umowa jest nieważna?

    Postaraj się napisać post poprawnie i logicznie, bo na razie to wygląda że
    idziesz do lekarza i mówisz mu:
    "- panie doktorze - boli mnie!"
    "- gdzie pana boli?"
    "- a nie wiem, wszędzie boli" ..... :)))

    > Proszę o poradę.

    Porady udzielane są przez doradców - na grupie takich nie znajdziesz ;P

  • 8. Data: 2009-02-09 13:19:53
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > jest nieważna?
    > A jaki jest zapis w umowie?
    > Nie ma tam nic o odszkodowaniu, za to niepodejmowanie sie?

    W trakcie trwania umowy?
    Czy po jej rozwiązaniu?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 9. Data: 2009-02-09 16:22:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W trakcie trwania umowy?
    > Czy po jej rozwiązaniu?

    - Niech świadek powie, czy były tam jakieś pieniądze?
    - Polskie, czy zagraniczne?
    - Hmmm, obojętnie....
    - Żadnych pieniędzy nie stwierdzono.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-16 14:36:00
    Od: x...@g...com

    ciach

    Umowa zabrania mi pracy w promieniu 100km od siedziby firmy i ma
    trwałość jeszcze przez rok czasu od zakończenia umowy o prace zarazem
    nie zawiera informacji o jakichkolwiek kosztach ponoszonych przez
    pracodawce w związku z moim zwolnieniem.