  • Data: 2008-08-11 16:38:19
    Temat: Ubezpieczenie OC
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Kupilem auto, poprzedni wlasciciel splacal ubezpieczenie w ratach i nie
    wypowiedzial umowy.
    Dzisiaj mija 30 dni od kupna auta, dzisiaj w poludnie wyslalem pismo o
    rozwiazanie umowy OC.

    Na ubezpieczeniu jest:
    "W razie zbycia pojazdu mech, ktorego posiadacz zawarl umowe
    ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdow mechanicznych, na nabywce pojazdu
    przechodza prawa i obowiazki zbywcy wynikajace z tej umowy. Umowa
    ubezpieczenia ulegla roziwazaniu z uplywem okresu, na ktory zostala
    zawarta, chyba ze nabywca wypowie ja przed uplywem 30 dni od dnia
    nabycia pojazdu mechanicznego. W przypadku wypowiedzenia umowy,
    rozwiazuje sie ona z uplywem 30 dni nastepujacych po dniu nabycia
    pojazdu mechanicznego".

    Jutro jestem umowiony aby zawrzec kolejna umowe w innej firmie.

    Czyli mimo wszystko, ze zlozylem wypowiedzenie umowy dzisiaj, umowa jest
    wazne do uplywu 30 dni nastepujacych po kupnie?

    Inaczej - moge dzisiaj jezdzic czy nie moge?