  • Data: 2008-08-11 19:46:58
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 sierpień 2008 20:44
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7q1al$gau$1@inews.gazeta.pl>):

    > Bo np. zamierza zmienić towarzystwo ubezpieczeniowe, a i jeszcze może II
    > czy III ratę musieć zapłacić. Jak ja kupiłem auto w czerwcu to OC miałem
    > ważne do maja roku następnego, więc nie wypowiadałem i zaoszczędziłem parę
    > stówek.

    No ale umowę podpisał ktoś inny. ZTCW na cudzym można jeździć tylko 30 dni
    od zakupu i to nie dłużej niż do dnia przerejestrowania. Nie bardzo
    rozumiem czemu umowa zawarta przez poprzedniego właściciela ma przechodzić
    na ciebie? Przecież to on ją zawarł, jego dane na niej są i jego warunki
    (np. zniżki)....

    --
    Tristan