  • 41. Data: 2013-08-29 01:27:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1a2ae0d0-6ffe-4c4e-b496-3126bc39947f@googlegrou
    ps.com...

    > No i jeszcze jedna rzecz. Jednak informacja na stronie NFZ
    > przeczy temu co piszesz. W końcu NFZ uzależnia "dopisanie się"
    > po okresie "niebytu" do tego "darmowego ubezpieczenia" opłatą
    > w wysokości nawet 7 tyś. PLN.

    Nie, ponieważ 7k PLN należy do tej samej sfery dobrowolności.
    Zamiast płacić taką kwotę, można iść do UP i zarejestrować się
    jako bezrobotny albo poszukać innego tytułu do ubezpieczenia
    i uzyskać prawo do opieki medycznej za darmo.

  • 42. Data: 2013-08-29 11:41:17
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    > Ja bym ci radził wybrać jakiś inny i bogatszy kraj.
    > Tam gdzie ludzie są spokojniejsi, bardziej cierpliwi i tak szybko
    > nikt nie zwróci ci uwagi że jesteś bezczelnym pasożytem.

    O jaki mądry się znalazł, wierzący za to w 460 "wybrańców" narodu, którzy
    to pasożytami nie są, za to jestem ja, chcąc uzyskać coś,
    co się konstytucyjnie należy, ale chcę ominąć w tym celu PUP. Gratuluje,
    stary!
    A o to się nie martw, taki kraj istnieje i to tuż za zachodnią rzeką,
    gdzie dba się o człowieka, a nie pozwala mu wypaść poza nawias, bo nie ma
    postawionych znajomych,
    nie kradnie i nie potrafi cwaniakować.

  • 43. Data: 2013-08-29 11:49:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 11:41:17 UTC+2 użytkownik lu dzik napisał:
    > A o to się nie martw, taki kraj istnieje i to tuż za zachodnią rzeką,
    > gdzie dba się o człowieka, a nie pozwala mu wypaść poza nawias, bo nie ma
    > postawionych znajomych,
    > nie kradnie i nie potrafi cwaniakować.
    To jedź tam szybko. Dla Polski żadna strata jak wyjedziesz.

  • 44. Data: 2013-08-29 12:07:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 11:41, lu dzik pisze:
> [...]
    > którzy to pasożytami nie są, za to jestem ja, chcąc uzyskać coś,
    > co się konstytucyjnie należy, ale chcę ominąć w tym celu PUP. Gratuluje,

    Oni też są (przynajmniej w większości) pasożytami.
    A ty chcesz będąc pasożytem ułatwić sobie jeszcze bardziej
    pasożytowanie. Ponieważ pasożytujesz na tu obecnych, to naturalnym jest,
    że krytykują Twoją postawę.

    No to może tam zacznij pasożytować...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 45. Data: 2013-08-29 12:12:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-29 12:07, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]

    Przecież (lu dziku) właśnie usilnie próbujesz cwaniakować.

    > No to może tam zacznij pasożytować...

    ... tylko, że tam w pasożytowaniu jest znacznie większa i lepiej
    wyspecjalizowana/zorganizowana konkurencja. Trudniej się utrzymać na
    powierzchni.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 46. Data: 2013-08-29 13:27:20
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:521f1d4f$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
    > Oni też są (przynajmniej w większości) pasożytami.
    > A ty chcesz będąc pasożytem ułatwić sobie jeszcze bardziej
    > pasożytowanie. Ponieważ pasożytujesz na tu obecnych, to naturalnym jest,
    > że krytykują Twoją postawę.

    Kolejny nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.
    Od początku: mam prawo do ubezpieczenia jak każdy, ale zamiast założyć że
    wystarczy PESEL, to wprowadzono jakiś EWUŚ i trzeba gdzieś być zgłoszonym
    do ubezpieczenia.
    Chcę zmienić PUP na coś innego, w obecnych warunkach. Nie znalazłem
    odpowiadającej mi pracy, a oferta z urzędu typu pracownik biedronki czy
    cieć mi nie odpowiada i żeby wam podnieść ciśnienie jej nie przyjmę, bo
    sami macie fajne posadki i nie chcielibyście w takich miejscach być
    pariasami za 6zł/h, tylko cwaniakujecie.
    Dalej nie rozumiem co wyłudzam, kogo okłamuje, okradam i wykorzystuję.

    > No to może tam zacznij pasożytować...

    Chcę jedynie normalnie żyć.

  • 47. Data: 2013-08-29 13:39:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 13:27, lu dzik pisze:

> [...]
    > sami macie fajne posadki i nie chcielibyście w takich miejscach być
    > pariasami za 6zł/h, tylko cwaniakujecie.

    Nie można zjeść jabłka i mieć jabłka. Więc albo wypełniasz prawem
    przewidziane obowiązki, albo nie masz ubezpieczenia. Tyle. Prościej się
    nie da.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl