  • 1. Data: 2008-04-17 21:12:48
    Temat: Tymczasowy zakaz parkowania
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Siostra postawila auto normalnie na parkingu przy ulicy, nie bylo tam
    zadnego zakazu ani nic i wyjechala do tesciow. Wczoraj wrocili a
    Maluch zniknal. Dzwonili na policje zglosic kradziez i okazalo sie, ze
    auto policja zholowala na swoj parking. Po prostu jak ich nie bylo a
    byly jakies obchody powstania w geccie policja postawila na 3 dni
    zakaz parkowania, nikogo nie zawiadamiajac. I jeszcze zamiast wlepic
    mandat za zle parkowanie (o to tez bym sie klocila) to zholowali
    samochody, na podstawie artykulu o zagrozeniu dla ruchu Sad Ponoc
    jakis wazniak tamtedy przejezdzal, musialo byc pieknie i BOR kazal
    zholowac auta stojoce na tej ulicy. Szwagier jak poszedl na policje
    dostal rachunek za parking i holowanie-444zl!! Ten maluch chyba nawet
    nie jest tyle wart! Mysleli o zrzeczeniu sie auta na rzecz panstwa,
    ale to nie zalatwia sprawy i tak by musieli zaplacic i to nawet
    wiecej. Parking by sie liczyl do czasu sprzedania auta przez policje!
    Czy to jest zgodne z prawem? Co siostra powinna teraz zrobic?
    Dzieki

  • 2. Data: 2008-04-17 21:41:02
    Temat: Re: Tymczasowy zakaz parkowania
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Siostra postawila auto normalnie na parkingu przy ulicy, nie bylo tam
    > zadnego zakazu ani nic i wyjechala do tesciow. Wczoraj wrocili a

    ciach

    > Czy to jest zgodne z prawem? Co siostra powinna teraz zrobic?

    Nie wiem jak prawnie, ale tak na zdrowy rozum, to jakby próba wyłudzenia.
    Samochód stała zaparkowany legalnie i prawidłowo, wprowadza się na chwilę
    zakaz parkowania i bez informowania właścicieli o tym wywozi samochód i
    jescze każe płacić... Do prasy sprawa i jeszcze podać nazwisko owego VIP-a.

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2008-04-17 21:43:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Do prasy sprawa i jeszcze podać nazwisko owego VIP-a.

    Kaczyński, Tusk, Peres...

    M.

  • 4. Data: 2008-04-17 22:04:39
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Kaczyński, Tusk, Peres...

    i niech oni płacą...

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2008-04-17 22:29:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Złożyć skargę w Prokuraturze i niech prokurator sprawę wyjaśnia. W mojej
    ocenie przekroczeniem uprawnień jest holowanie pojazdu jako zagrażającego
    bezpieczeństwu ruchu drogowego. Usunięcie samochodu w tym wypadku było
    zasadne - w końcu mogła w nim być ukryta bomba - ale winno się to odbyć w
    trybie art. 13 Ustawy o BOR, a nie na podstawie przepisów dotyczących Ruchu
    Drogowego. Nie znalazłem przepisów wykonawczych do tego przepisu, więc nie
    wiem, kto za to powinien zapłacić. Nie wykluczone, ze ustawodawca zapomniał
    o tak drobnym szczególe, ale moim zdaniem na pewno nie właściciel pojazdu.

  • 6. Data: 2008-04-18 06:14:18
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    ale to niestety jest zgodne z prawem
    musi placic

  • 7. Data: 2008-04-18 08:29:12
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale to niestety jest zgodne z prawem
    > musi placic

    Sądzić się do oporu, do rzecznika praw obywatleskich i gdzie tylko się da
    odwoływac. To jest ewidentne złodziejstwo.

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2008-04-18 10:49:03
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > Sądzić się do oporu, do rzecznika praw obywatleskich i gdzie tylko się da
    > odwoływac. To jest ewidentne złodziejstwo.

    Jeśli przedstawił wszystkie istotne fakty to powinien raczej skorzystać
    z mediów. One zeżrą z kopytami tych, którzy za sytuację odpowiadają a
    wątkotwórca zaoszczędzi sobie czasu i nerwów. Dość prawdopodobne, że
    sprawa będzie załatwiona pomyślnie bez nawet bez jego interwencji.

    Niestety tak jak na razie jest, że wielu dziennikarzy dla poprawy
    sytuacji w kraju bardziej się przysłużyło niż niejeden minister.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 9. Data: 2008-04-18 20:28:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > więc nie wiem, kto za to powinien zapłacić. Nie wykluczone, ze ustawodawca
    > zapomniał o tak drobnym szczególe, ale moim zdaniem na pewno nie

    Spójrz na problem z innej strony. Czy parkując auto przez powiedzmy miesiąc
    mogę zablokować postawienie zakazu zatrzymywania?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2008-04-18 20:30:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Spójrz na problem z innej strony. Czy parkując auto przez powiedzmy
    > miesiąc mogę zablokować postawienie zakazu zatrzymywania?

    Tylko w tym przypadku to nie był miesiąc tylko kilka dni, a znak zakazu był
    tymczasową fanaberią bandy ochroniarzy vipowskich :/

    Pozdrawiam Przemek