  • 1. Data: 2008-04-17 18:50:03
    Temat: Czas na usunięcie braków formalnych
    Od: Wojciech <w...@w...pl>

    Witam,
    od kiedy liczone jest 7 dni na uzupełnienie braków formalnych sprzeciwu
    od nakazu sądowego w postępowaniu upominawczym? Od dnia odebrania
    zarządzenia z sądu, czy od daty powstania tego dokumentu?

    Pozdrawiam
    W.

  • 2. Data: 2008-04-17 19:13:11
    Temat: Re: Czas na usunięcie braków formalnych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojciech pisze:

    > Od dnia odebrania zarzÄ?dzenia z sÄ?du,

    Tu. Czytaj pouczenie.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-17 19:24:32
    Od: "adam.eu" <a...@N...gazeta.pl>

    Wojciech <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > od nakazu sądowego w postępowaniu upominawczym? Od dnia odebrania
    > zarządzenia z sądu, czy od daty powstania tego dokumentu?

    Od daty odebrania zarządzenia.

  • 4. Data: 2008-04-17 19:28:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > od kiedy liczone jest 7 dni na uzupełnienie braków formalnych sprzeciwu
    > od nakazu sądowego w postępowaniu upominawczym? Od dnia odebrania
    > zarządzenia z sądu, czy od daty powstania tego dokumentu?

    Od daty doręczenia.

  • 5. Data: 2008-04-17 19:33:06
    Od: "adam.eu" <a...@N...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Tu. Czytaj pouczenie.

    Przeczytałem dwa pouczenia. Na jednym pisze, że 7 dni od daty doręczęczenia,
    na drugim, że w terminie 7 dni pod rygorem zwrotu wniosku o ....

    Adam