  • 181. Data: 2021-10-13 12:02:11
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 17:29:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytałeś, czemu ja nie mam do nich zaufania. Ty możesz uważać ich za
    > wiarygodne źródło. A tajne służby wyssałeś sobie z palca.

    Pytałem o przykłady kłamstw w OKO.Press. Nie podałeś ich. Zamiast tego
    uraczyłeś szeroką publiczność zadziwiająco szczerym wyznaniem:

    "Nie, bo te przypadki o których wiem na pewno powiązane są z tym, czym
    sie zajmuję zawodowo, a nigdy nie piszę o czymkolwiek, co w jakikolwiek
    - nawet luźny - sposób ma powiązanie z tym, co robię. Nie pisze, bo są
    odpowiednie przepisy zabraniające mi tego, albo wymagające uzyskania
    zgody."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/54HXC7H2q
    GU/m/Xm98v60EAQAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 182. Data: 2021-10-13 14:05:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 19:34, J.F pisze:

    > a dawniej bylo tak
    > https://poranny.pl/nie-chcemy-gejografa/ar/5031010

    "- Jeśli ktoś chce być dyrektorem, to trzeba umieć podejmować decyzje.
    Pani Złocka, kiedy tylko dowiedziała się o sms-ach powinna była
    zawiadomić organy ścigania. Teraz jej płacz nic nie pomoże - komentuje
    Andrzej Todorski, szef podlaskiego Związku Nauczycielstwa Polskiego."

    "Jeśli dysponowała dokumentami, które wskazywały, że jego zachowanie
    trzeba skontrolować, powinna zawiadomić o tym komisję dyscyplinarną przy
    wojewodzie podlaskim i organy ścigania."

    https://wspolczesna.pl/bitwa-na-smsy/ar/5578126

    "uczeń poskarżył się dyrekcji, że nauczyciel przysyła mu erotyczne
    SMS-y, a geograf powiadomił policję, że jest przez ucznia zastraszany
    SMS-ami z pogróżkami."

    *************************************
    - To dwie dorosłe, pełnoletnie osoby,
    *************************************

    więc nie chciałam w tej sprawie interweniować i bawić się w śledztwo,
    tylko poradziłam obu panom, żeby skierowali sprawę do sądu - mówi
    Grażyna Złocka-Korzeniecka, dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr
    4 w Białymstoku."

    "Temu nauczycielowi nic nie udowodniono, więc nie możemy interweniować."

    Łapiesz różnicę? Dasz radę wyciągnąć wnioski?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 183. Data: 2021-10-13 14:48:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 12:02, Olin pisze:

> [...]
    > - nawet luźny - sposób ma powiązanie z tym, co robię. Nie pisze, bo są
    > odpowiednie przepisy zabraniające mi tego, albo wymagające uzyskania

    Wskaż mi kolego, gdzie tu mowa o jakiś tajnych służbach? Bo może ze
    starości już nie dostrzegam.

    --
    Robert Tomasik

  • 184. Data: 2021-10-13 15:40:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dawno byłeś w kościele?

    -----

  • 185. Data: 2021-10-13 15:50:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 14:48:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > gdzie tu mowa o jakiś tajnych służbach

    Roztoczyłeś taką atmosferę tajemniczości, że od razu pomyślałem, iż jesteś
    kimś w rodzaju 0.007, skoro nie możesz nawet podać linek do artykułów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 186. Data: 2021-10-13 16:00:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 15:50, Olin pisze:
    > Roztoczyłeś taką atmosferę tajemniczości, że od razu pomyślałem, iż jesteś
    > kimś w rodzaju 0.007, skoro nie możesz nawet podać linek do artykułów.

    No więc jest to błędne wrażenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 187. Data: 2021-10-14 01:23:28
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Podobno szczepionka Pfizera działa tylko 2 miesiące, więc po co się
    > szpikować bakteriami.

    Jakimi bakteriami, geniuszko z Karpat?

  • 188. Data: 2021-10-14 01:26:15
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Tu jest tabelka z zestawieniem tygodniowym, a nie od początku:
    > https://pbs.twimg.com/media/FBLjdg0XEAYhfYR?format=p
    ng&name=large

    > Średnio 21.77% zgonów to zaszczepieni, czyli grubo poniżej 50%.

    Na dodatek te zaszczepione zgony to przede wszystkim z grup ryzyka, natomiast
    niezaszczepieni to pełny przekrój. (Bo z grup ryzyka szczepili się przede
    wszystkim, a młode byczki, poniekąd słusznie, wychodziły z założenia że są
    nietykalni).

  • 189. Data: 2021-10-14 01:45:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie mam zielonego pojęcia. Na chwilę obecną problem dotyczy mężczyzn, a

    No ale masz pewnie swoje zdanie :) Jakie?

    > tych poza kościołem w zawodach powiązanych z opieką nad dziećmi jest
    > niewielu.

    Nauczycieli w Polsce jest blisko 600tys z tego 1/5 to mężczyźni, czyli
    120tys. Duchowieństwa w Polsce jest ca 35tys z czego księży 25tys.

    --
    Marcin

  • 190. Data: 2021-10-14 11:24:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 16:00:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No więc jest to błędne wrażenie.

    Strasznie mnie zmartwiłeś, bo zawsze chciałem poznać kogoś - choćby
    korespondencyjnie - kto wyrasta ponad przeciętność i wiedzie ekscytujące
    życie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek