  • 1. Data: 2008-10-28 21:56:01
    Temat: Transport a uprawnienia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    witam
    Znajomy otwiera firme transportowa. Bedzie przewoził rozne rodzaju srodki
    spozywcze, suplementy diety, odzywki itp. Generalnie kazdy z preparatow
    jest zapakowany w jakies pudełko kartonik itp. Dodatkowo towar jest jeszcze
    pakowany w specjalne zamykane pojemniki, wiadra itp.
    Czy w takim przypadku potrzebne jest jakies zezwolenie z sanepidu, jakas
    koncesja, badanie epidemiologiczne dla kierowcy itp?

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki

  • 2. Data: 2008-10-29 07:13:23
    Temat: Re: Transport a uprawnienia
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 21:56:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > Czy w takim przypadku potrzebne jest jakies zezwolenie z sanepidu, jakas
    > koncesja, badanie epidemiologiczne dla kierowcy itp?

    Sam nie wiem, ale skierowałbym to pytanie do Inspekcji Transportu
    Drogowego, gdybym musiał się dowiedzieć.
    Podziel się tu zdobytą wiedzą.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/