  • 1. Data: 2008-10-28 19:40:39
    Temat: Intruz na klatce schodowej
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    jest wspólnota mieszkaniowa. Od kilku dni na klatce lub w piwnicy nocują
    dwaj bezdomni. Ludzie mają obawy o swój dobytek i bezpieczeństwo. Co można
    zrobić z takimi intruzami? Czy Policja jest w tej kwesti władna podjąć
    działania?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2008-10-28 19:52:48
    Temat: Re: Intruz na klatce schodowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwaj bezdomni. Ludzie mają obawy o swój dobytek i bezpieczeństwo. Co
    > można zrobić z takimi intruzami? Czy Policja jest w tej kwestii władna

    Jeśli klatka jest zamykana (mniejsza o to, jak bezdomni wchodzą), to
    wzywasz ich do opuszczenia terenu, a po odmowie powiadamiasz Policję o
    naruszeniu miru domowego. A co to da w praktyce, to już inna sprawa.
    należałoby przez kilka dni "uszczelnić" drzwi, to bezdomni znajdą sobie
    inne lokum.

  • 3. Data: 2008-10-28 21:16:50
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > naruszeniu miru domowego. A co to da w praktyce, to już inna sprawa.
    > należałoby przez kilka dni "uszczelnić" drzwi, to bezdomni znajdą sobie

    A jak nie jest zamykana? W końcu mieszkania też nie muszę zamykać na klucz.
    --
    Piotr

  • 4. Data: 2008-10-28 21:21:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jak nie jest zamykana? W końcu mieszkania też nie muszę zamykać na
    > klucz.

    Ale możesz zamknąć i stąd podpada to pod stosowny przepis.

  • 5. Data: 2008-10-28 21:54:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2008, Piter S. wrote:

    > A jak nie jest zamykana? W końcu mieszkania też nie muszę zamykać na klucz.

    Nie musisz.
    Zaglądanie do otwartych pomieszczeń zdaje się nie jest karalne :D
    Zostawianie otwartych - również :D

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-10-29 00:49:06
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:ge7pur$fb9$...@a...news.neostrada.pl,
    Piter S. <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > nocują dwaj bezdomni. Ludzie mają obawy o swój dobytek i
    > bezpieczeństwo. Co można zrobić z takimi intruzami? Czy Policja jest

    U nas interwencja na policję kończy się przekierowaniem na straż miejską,
    która przyjeżdża i zajmuje się intruzem. Fakt faktem, że był na bani, co z
    trzeźwym robią to nie wiem.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Przestańcie poszukiwać prawdy, a zacznijcie nicować kłamstwo
    /Stanisław Wróblewski/

  • 7. Data: 2008-10-30 00:56:43
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:g...@4...co
    m,
    agent73 <a...@g...pl> napisał(a):

    > A nie można by skrzyknąć ze dwóch, trzech sąsiadów i grzecznie tych
    > panów wyprowadzić, np. za kołnierze, i jasno dać do zrozumienia że
    > lokatorzy nie życzą sobie ich obecności? Jeśli reakcja lokatorów
    > będzie stanowcza, to raczej znajdą sobie jakieś inne "lokum" ;-)

    Pewnie można, ale to nie ja pytałam ;-)
    Poza tym mój intruz zauważony został w okoicy 1 w nocy a jakoś nie mam
    śmiałości o tej porze skrzykiwać sąsiadów, nawet w najbardziej szczytnym
    celu ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Każda kochana kobieta jest księżniczką w oczach tego,
    kto się o nią ubiega, i w swoich własnych

  • 8. Data: 2008-10-30 17:17:30
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    agent73 <a...@g...pl> wrote in

    > A nie mozna by skrzyknac ze dwóch, trzech sasiadów i grzecznie tych
    > panów wyprowadzic, np. za kolnierze, i jasno dac do zrozumienia ze
    > lokatorzy nie zycza sobie ich obecnosci?

    a moze ich po prostu zabic i wyrzucic na smietnik

    pogratulowac :(

    zaloze sie, ze grzeczniutko chodzicie do kosciola, dzieci przygotowujecie do
    I Komunii, a Wigilie Swiat Bozego Narodzenia "po bozemu" wieczerzejecie (z
    John'ym Walker'em do popicia) ?

    a co do tematu: jesli bezdomni sobie tylko grzeczniutko spia na klatce bo
    chca sie schronic od chlodu to co wam przeszkadza? to, ze nie sa podobni do
    Dody albo tego Wisniewskiego z czerwonymi/zielonymi wlosami?

    --
    Y?

  • 9. Data: 2008-10-30 17:57:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Paź, 18:17, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

    >  a co do tematu: jesli bezdomni sobie tylko grzeczniutko spia na klatce bo
    > chca sie schronic od chlodu to co wam przeszkadza?

    Jak chca sie schronic od chlodu to na 100% przyjmie ich kazde
    schronisko dla bezdomnych.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2008-10-30 18:29:51
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > do
    > Dody albo tego Wisniewskiego z czerwonymi/zielonymi wlosami?

    I w tym problem, bo w schronisku trza być trzeźwym. Jak się zatem domyślasz,
    oni nie są, co powoduje, że wcale nie są cicho i grzecznie na klatce. Spać
    nie dają.
    Ale jeśli poproszę o wyjście z terenu prywatnego i nie posłuchają, to można
    poprosić policję o pomoc? Czy wówczas mamy do czynienia z naruszeniem miru
    domowego (teren wspólnoty, czyli prywatny).

    --
    Piotr