  • 1. Data: 2008-10-28 15:29:02
    Temat: straz miejska a mandat za szyba
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

    co mi grozi za to, ze wezme papierek (wezwanie) ktore wypisuje sm i zostawia
    za wycieraczka auta.

  • 2. Data: 2008-10-28 15:44:46
    Temat: Re: straz miejska a mandat za szyba
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "lublin" <b...@t...pl> wrote in message
    > co mi grozi za to, ze wezme papierek (wezwanie) ktore wypisuje sm i
    > zostawia za wycieraczka auta.

    Może 67, 69... kw ?
    Kłopoty może mieć ten co tego papierka za wycieraczką nie zastanie i może to
    być potrakowane jakbyś mu popełnił 107 kw?
    A co gorsza, można to potraktować jaki 276 kk, i nawet iść siedzieć :P
    Na pewno coś z tego by wyszło...

  • 3. Data: 2008-10-28 17:48:39
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "lublin" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > co mi grozi za to, ze wezme papierek (wezwanie) ktore wypisuje sm i
    > zostawia za wycieraczka auta.

    Swojego auta czy cudzego?

  • 4. Data: 2008-10-28 18:26:50
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lublin" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    nie mojego. ostatnio zrobilem taki prezent calej ulicy, nie ma wezwania, nie
    ma mandatu

  • 5. Data: 2008-10-28 18:37:42
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > nie mojego. ostatnio zrobilem taki prezent calej ulicy, nie ma wezwania,
    > nie ma mandatu

    Mandatu nie będzie , ale najprawdopodobniej SM skieruje sprawy hurtem do
    Sądu Grodzkiego. Nie chciałbym aby ktokolwiek pomógł mi w ten sposób. Na
    szczescie nie jezdżę do Lublina.

  • 6. Data: 2008-10-28 19:26:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    lublin w <news:ge7lhc$5io$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > nie mojego. ostatnio zrobilem taki prezent calej ulicy, nie ma wezwania, nie
    > ma mandatu

    Jest za to dokumentacja fotograficzna zrobiona przez SM, a być może są
    nagrania z kamer...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-10-28 21:42:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lublin wrote:
    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    > nie mojego. ostatnio zrobilem taki prezent calej ulicy, nie ma wezwania, nie
    > ma mandatu

    no to ci podziekuja jak cie dorwa, ze dlugo nie bedziesz mógł usiaść.

  • 8. Data: 2008-10-29 09:07:04
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > co mi grozi za to, ze wezme papierek (wezwanie) ktore wypisuje sm i zostawia
    > za wycieraczka auta.

    Była taka głośna sprawa w Bydgoszczy. Przeczytaj tutaj:
    02.html

    "Sędzia Wiesław Czerwiński uzasadnia orzeczenie: "Wkładanie za wycieraczkę
    samochodu zawiadomienia nie można uznać za skuteczne. Takiego zawiadomienia nie
    przewiduje żadna cywilizowana procedura. To zarząd drogi obowiązany jest
    przeprowadzić w niezbędnym zakresie postępowanie dowodowe, a wymierzanie kar
    pieniężnych winno następować w drodze decyzji administracyjnej. Wymagają tego
    zasady demokratycznego państwa prawa."

    Poza tym - nie pamiętasz? - przecież samochód w tym miejscu postawił Twój
    serdeczny przyjaciel Gruzin. SM musisz tylko podać jego imię, nazwisko i adres
    zamieszkania. Oczywiście w Gruzji!

    --
    Lukasz

  • 9. Data: 2008-10-29 09:09:03
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 28 Paź, 22:42, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > no to ci podziekuja jak cie dorwa, ze dlugo nie bedziesz mógł usiaść.

    Niekoniecznie. Jeśli np. zrobił to ze stosunkowo dużą liczbą
    samochodów, to części z nich, wskutek braku możliwości przerobowych,
    może się przedawnić. Tak więc, jeśli samemu nie zamierzamy płacić
    mandatu, dobrze jest taktycznie pousuwać wezwania innym samochodom :)

  • 10. Data: 2008-10-29 09:10:39
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >może się przedawnić. Tak więc, jeśli samemu nie zamierzamy płacić
    >mandatu, dobrze jest taktycznie pousuwać wezwania innym samochodom :)

    To skierują sprawy do sadu grodzkiego.