eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar wydano - na paragonieRe: Towar wydano - na paragonie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Mikis" <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar wydano - na paragonie
    Date: Mon, 8 Nov 2004 11:29:21 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 36
    Message-ID: <cmnhoe$iuu$1@news2.ipartners.pl>
    References: <cmnatd$69k$1@www.itl.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.167.49
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1099909710 19422 217.8.167.49 (8 Nov 2004 10:28:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Nov 2004 10:28:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:253927
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmnatd$69k$1@www.itl.waw.pl...
    > Witam!
    > Spotkałem się ostatnio z takim problemem. Właściwie to sprawy jeszcze nie
    ma
    > ale zastanawia mnie pewna sytuacja:
    > otóż kupując regał w pewnym sklepie meblowym (Conforama w Warszawie)
    miałem
    > zapłacić za niego w kasie oraz później odebrać z magazynu. Rzecz w tym, że
    > na paragonie z kasy jest stempel z napisem 'Towar odebrano". Z tymże
    > paragonem muszę udać się dopiero do magazynu po odbiór regału. Zauważyłem,
    > że taka sytuacja jest w każdym przypadku gdy kupuje się większy towar do
    > odebrania z magazynu. Oczywiście zazwyczaj zakup można bez problemu
    odebrać
    > ale... no właśnie, gdyby pewnego razu sklep się na mnie wypiął to nie mam
    > żadnego dowodu, że mam do odebrania zamówiony zakup, a wręcz przeciwnie
    mam
    > papierek z potwierdzeniem wydania...
    > Skąd może wynikać takie postępowanie sklepu?
    >
    > --
    > Jacek Krzymowski
    > Instytut Łączności, Ośrodek Kształcenia i Promocji
    > tel. (022) 512 82 55, email: j...@i...waw.pl

    __________________
    Sama pieczątka bez Twojego podpisu nic nie znaczy; nie ma podstaw do
    niewydania Tobie towaru; Myślę, że gdyby towar miał dostarczyć Tobie sklep w
    uzgodnionym terminie, takiej piaeczątki sklep raczej by nie przystawił. Może
    chodzi o zaznaczenie sposobu dostawy w chwili transakcji? Tak czy siak jeśli
    nie potwierdziełś faktu odbioru, nie ma dowodu na jego odbiór.
    Pzdr
    Mikis
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1