  • Data: 2015-01-04 15:46:16
    Temat: Towar nizgodny z umową, czy nie?
    Od: "Angela" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośni zakupów przez internet.
    Kupiłam dużego robota kuchennego, opisywanego na stronie www klepu jako
    urządzenie solidne, wysokiej jakości i producentem jest renomowana firma XX.

    Po otrzymaniu urządzenia i zapoznaniu si z instrukcją obsługi zdębiałam.
    Otrzymałam dużego robota kuchennego a w instrukcji jest wyraźnie napisane ze
    urządzenie służy jedynie do pracy krótkotrwałej (2-3minuty) oraz wyłącznie
    do rozdrabniania małych ilości produktów (pół szklanki). Ten opis jest na
    tyle dziwny że robot posiada pojemniki na produkty o wymiarach od 0,5 do 1,5
    litra i samo urządzenie jest duże, więc dziwne jest przeznaczenie tego
    urządzenia, do dwuminutowej pracy i z mikroskopijną ilością produktu, bo
    większą ilość produktu rozdrobnię ręcznie bez problemu i nie potrzebuję do
    tego robota!
    Dodatkowo nigdzie nie ma podanego producenta urządzenia, ani gdzie zostało
    wyprodukowane, jest tylko informacja że firma XX jest dystrybutorem
    urządzenia, więc to nie producent a wygląda to tak jakby urządzenie było
    produkowane przez firmę NoName w Chinach.

    Zamierzam towar zwrócić, mam więc do was pytanie, czy zasadne będzie zwrot
    towaru jako niezgodnego z umową i żądać zwrotu pieniędzy wraz z pokryciem
    kosztów przesyłki?
    Na stronie producenta słowem nie wspomniano że ten robot służy do pracy z
    pół szklanki produktu przez dwie minuty.