eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoToshiba notebook - gwarancja a rekojmia › Toshiba notebook - gwarancja a rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Toshiba notebook - gwarancja a rekojmia
    Date: Sat, 11 Jun 2005 17:12:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <d8ev1j$8nl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1118502771 8949 193.25.6.108 (11 Jun 2005 15:12:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2005 15:12:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:304161
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    niecale pol roku temu kupilam notebook Toshiba. Niedawno zaczely sie
    klopoty - przy uzywaniu sieci bezprzewodowej ciagle sie restartowal. Oddalam
    do serwisu. Naprawa trwala miesiac (nieco dlugo), bo sprowadzali nowa plyte
    glowna. Plyta zostala wiec wymieniona. Niestety, to nic nie dalo. Poniewaz
    jestem znuzona perspektywa kolejnego miesiaca funkcjonowania bez notebooka i
    dodatkowo, wyglada na to, ze usterka nie da sie latwo usunac - chcialabym
    skorzystac z rekojmi i wymienic notebook na nowy, a najlepiej na inny model.
    Czy to mozliwe? Czy jesli juz raz zdecydowalam sie na naprawe gwarancyjna,
    to moge teraz skorzystac z rekojmi? I czy moge poprosic o wymiane na inny
    model (ta usterka wyglada na wade calej serii)?
    Z gory dziekuje za Wasza pomoc.
    Yawn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1