eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Toshiba notebook - gwarancja a rekojmia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-06-11 15:12:49
    Temat: Toshiba notebook - gwarancja a rekojmia
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Witam,
    niecale pol roku temu kupilam notebook Toshiba. Niedawno zaczely sie
    klopoty - przy uzywaniu sieci bezprzewodowej ciagle sie restartowal. Oddalam
    do serwisu. Naprawa trwala miesiac (nieco dlugo), bo sprowadzali nowa plyte
    glowna. Plyta zostala wiec wymieniona. Niestety, to nic nie dalo. Poniewaz
    jestem znuzona perspektywa kolejnego miesiaca funkcjonowania bez notebooka i
    dodatkowo, wyglada na to, ze usterka nie da sie latwo usunac - chcialabym
    skorzystac z rekojmi i wymienic notebook na nowy, a najlepiej na inny model.
    Czy to mozliwe? Czy jesli juz raz zdecydowalam sie na naprawe gwarancyjna,
    to moge teraz skorzystac z rekojmi? I czy moge poprosic o wymiane na inny
    model (ta usterka wyglada na wade calej serii)?
    Z gory dziekuje za Wasza pomoc.
    Yawn


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1