  • 41. Data: 2007-10-19 16:20:52
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Jotte wrote:

    > Jeśli jednak tego w swej pysze nie uczynił - niechaj się męczy za karę ze
    > swoim jako tako jeszcze fukcjonującym rozumem, wykształciuch cholerny...
    No to mi przywaliłeś, lecę na wizzair po bilet... może jeszcze zdążę przed
    zamknięciem granic :)

    --
    Maciek

  • 42. Data: 2007-10-19 16:22:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 16:09
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffadtj$pck$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    ===============
    wasz znak: <ffa2pl$e7d$1@nemesis.news.tpi.pl>)
    ===============

    > Twoje zachowanie w tej kwestii jest zenujace.

    Moje? Bo nie podoba mi się, że mnie opluwasz?

    > kazdy ma prawo do wlasnych pogladow politycznych.

    No... Właśnie to mówię.... I właśnie krytykuję ataki na niepoprawnych
    politycznie i wyzywanie ich od debilów.

    > Kolego, dla mnie okreslenie wyksztalciuch jest obrazliwe,

    No wiem... Przecie o tym też piszę od kilku listów.

    > ja zapracowalem sobie kolego na swojego mgr inz.
    > wiec daruj sobie tego typu teksty jesli nie znasz czlowieka.

    Ty piszesz do mnie czy do siebie?

    > Wlasnie tym zachowaniem pokazujesz fanatyzm i "szacunek".

    kę?

    > Im sie wlasnie nalezy dziwic!
    > Kosciol powinien byc kosciolem a nie patria polityczna...

    No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,
    przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych słów.

    > Nie napisalem ze kazdy ze sluchaczy RM czy ogladajacy TV Trwam to fanatyk.
    > Ale popatrz jaki ci katolicy buduja obraz siebie?

    Jacy katolicy? Akurat TV Trwam z katolikami ma niewiele wspólnego. Ale też
    nie o tym piszemy.

    > A pokaz mi gdzie w przykazania? gdzie "nadstaw drugi policzek"?
    > Bojowki Trwam/RM mozna przyrownac do takich skrajnosci jak Hamas! Tyle ze
    > u nas nie ma wojny...

    Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści propagandowy
    atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie budować wizję
    wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    > Wszystkie rzady oglaszaly amnestie dla maturzystow??

    Mam wrażenie, że nie rozumiesz języka polskiego. Mowa była nie o amnestii, a
    o ogólnej upadłości uczelni wyższych postępującej od lat 10. Amnestię
    wymyśliłeś Ty. Ja napisałem: ,,Amnestia to ostatnie 2 lata, a upadłość
    uczelni wyższych postępuje od lat 10.''

    Jeżeli nadal masz zamiar dyskutować w sposób demonstrujący brak znajomości
    języka, to ja rezygnuję.

    > Chyba mnie cos ominelo..
    > Fak ze kilka ostatnich lat matura to pikus, jednak nikt nie posunal sie
    > tak daleko!

    Propaganda. Popatrz na dwie sytuacje:

    A) Wysoki poziom matury, amnestia z jednego przedmiotu
    B) Żenująco niski poziom matury i brak amnestii

    Wg mnie lepsze jest jedna (a). Oczywiście my mamy C, czyli Amnestia +
    żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi. Była
    pomyłką, do tego się przyznano i ją wycofano. Ale nadal pozostaje stan (B)
    i on jest zły. Tym, co najbardziej znacząco zniszczyło polską szkołę była
    tzw.reforma i podział na Gim i Gim++ oraz zamrożenie płac nauczycielskich
    na poziomie niewykwalifikowanego robotnika fizycznego. I amnestie to jest
    tylko mydlenie oczu, żeby naród nie zauważył gnijącego trupa. Trupa, który
    został po SLD i AWS. A że PiS go nie zakopał tylko pozwala leżeć i gnić
    dalej to jest inna bajka.

    > Tak tylko jak ich podzielic na wyksztalconych i wyksztalciuchow? zrobisz
    > to?

    Ale kogo? Absolwentów studiów? No odpowiednim poziomem weryfikacji. Ale to
    sprawa uboczna. Przecie dyskusja była o ZNACZENIU SŁOWA.

    > Posluchaj sie... narazie fanatycznie napadasz na tych co sa przeciw PiS

    Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję rodzicom.
    Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W międzyczasie
    rozpoczęła się oddzielna dyskusja o definicji słowa wykształciuch.

    Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    szczególności sieje propagandę nienawiści.

    > Rewelacja ... ja sie nie dziwie ze nic do ciebie nie trafia.
    > Nie czytasz ze zrozumieniem!!!

    I kto to mówi?

    > "gospodarka" to dla ciebie jezdzenie na swiatlach?

    Ok. Przegapiłem jedno słowo... Ty przegapiasz cały sens.

    > No to dodaj do tego PIS, TVP1/2 TV Trwam, RM to poprostu druga strona
    > medalu...

    Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.

    BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    > rownowaga musi byc... a inteligentny sedzia wyslucha obu stron a nie wyda
    > wyrok po obejrzeniu jednej relacji.

    Ano

    > ja tego nie powiedzialem i tez tak nie uwazam.

    Ale 2 osoby na tej grupie powiedziały i przeciwko temu zaprotestowałem.
    Przecie o tobie nic nie pisałem. A jednak mnie oplułeś.

    > Np. akcja CBA to pokazowka wyborcza... ciekawe czemu tych wspominanych
    > przez Kaczynskiego czlonkow parti rzadzacej nie zwinieto z rowna pompa...
    > a czekaja sobie na akcje po wyborach!

    No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili w
    mediach.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 43. Data: 2007-10-19 16:33:32
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > A twoi nie potrafili cię poprawnie wychować. Na kogo chamie głosujesz?

    aniele, weź słownik, przyswoj sobie zasady odmiany i poprawne stosowanie
    formy zenskiej. Odrob zadanka i spać.
    h.

  • 44. Data: 2007-10-19 16:47:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > aniele, weź słownik, przyswoj sobie zasady odmiany i poprawne stosowanie
    > formy zenskiej. Odrob zadanka i spać.

    Nie sądziłem po prostu, że i płeć piękna może produkować tak chamskie i
    ordynarne posty. Przepraszam.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 45. Data: 2007-10-19 16:50:42
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > Właśnie takie głosy jak Twój sprawiają, że najprawdopodobniej zagłosuję
    > właśnie na PiS. Bo jeśli nie zagłosuję na PiS to dołączę właśnie do dresów
    > twojego pokroju :(
    Akurat to mnie nie dziwi. Według Ciebie bowiem wszystko jest do dupy.
    Windows jest be, Linux jest do niczego, w działalności PLUGu też się nie
    popisałeś, cały świat staje kontra Tristan. Tristan jest oczywiście w
    porządku, tylko świat należałoby wymienić na inny. Jesteś klasycznym
    przykładem faceta, który za co się nie weźmie, to nic mu nie działa. Zatem
    miłość do PiSu jest tu oczywista, bo Ci do nich najbliżej mentalnie. Żeby
    jeszcze okazać się wredniejszym, to zastanowię się głośno, jak ktoś taki,
    kto w sumie nie lubi całego świata, może być nauczycielem?

    > ataki antypisowców są niesmaczne, niekulturalne i świadczą właśnie o
    > wykształciuchostwie ichże. Do tego działania naczelnej antypisowskiej
    > stacji TVN, która jest do bólu niesmaczna, a ostatnio robi się wredna i
    > monopolistyczna sprawiają, że aż chce się głosować na PiS. Może nie są
    > normalni, ale przynajmniej nie są takimi osobnikami jak Maciek czy
    > Hania.... Zero merytoryki, tylko opluwanie...
    Mało ci powszechnie dostępnych informacji? Mam zacytować wszystko co jest
    dostępne nawet człowiekowi oglądającemu TVP1? Konkrety? Poszę bardzo i to
    postaram się nawet tak, żeby było zgodne z tematyką grupy.

    Kaczmarek - rzekomo podsunięty przez układ. Gówniany sposób zatrzymania,
    zanegowany przez sąd póxniej. Zastosowanie podsłuchów i inwigilacji do
    członka swojego własnego rządu i to jak wynika w sprawie, która nie
    upoważnia prawnie do tego typu metod. Obecnie domaga się odszkodowania, za
    które pewnie z radością zapłacisz jako podatnik.
    Kryże - gorliwy wykonawca woli rządzących w okresie peerelu, zasłynął miedzy
    innymi tym, że skazał Komorowskiego, dziś nadal posłusznie wykonuje
    polecenia innych towarzyszy - tym razem z PiSu. Zatem są jak w "Chacie wuja
    Toma" - złe komuchy i dobre komuchy - te oswojone. Takich zresztą
    przykładów jest więcej.
    Wszystkie przesłanki w sprawie "panów z alfabetem na plecach" też wskazują,
    ze działali poza prawem. Państwo ma zapobiegać korupcji głównie przez
    stanowienie jasnych i czytelnych reguł gry, a nie przez generowanie
    przestępców, których może w innej sytuacji by nie było. W sytuacjach
    ekstremalnych w ludziach budzą się częściej motywacje wzniosłe niż podłe,
    ale w normalnych czasach często ludzie okazują słabość. Nie znaczy to, że
    mamy to pochwalać, ale tajne służby, których zadaniem jest "wodzić na
    pokuszenie" to obrzydlistwo godne czasów bolszewickich.

    Można byłoby napisać dużo więcej, ale zmieniłoby to moją odpowiedź w
    elaborat polityczny. Na koniec jeszcze jedno. Piszesz o TVN, że robi się
    monopolistyczna. Sugeruję wyciągnąć łapki po słownik. Monopol oznacza, że
    ktoś czy coś nie ma konkurencji, która została w taki czy inny sposób
    wykluczona. Otóż program pierwszy, drugi i trzeci TVP ogląda największa
    ilość ludzi. Jest jeszcze Polsat. A TVN i tym bardziej TVN24 ciągnie gdieś
    na dalszych pozycjach - na czym zatem ten monopol miałby polegać? Wykazałeś
    kompletny brak logiki.

    --
    Maciek

  • 46. Data: 2007-10-19 17:12:14
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > Wykształciuch, a także wykształceniec ? pejoratywne, ironiczne określenia
    > osób posiadających formalnie wyższe wykształcenie, ale postrzeganych jako
    > niespełniające wymogów koniecznych do osiągnięcia statusu inteligenta.
    Cytowanie wikipedii nie zmieni intencji pomysłodawcy tego określenia, któ?e
    w zamiarze miało podzielić społeczeństwo i ośmieszyć właśnie warstwę ludzi
    wykształconych i przeciwstawić ich szerokim rzeszom "zdrowo" popierających
    PiS.

    > Tacy właśnie, jak Szkło Kontaktowe w TVN24. Chełpiący się i bardzo niemili
    > ludzie, którym się wydaje, że tytuł mgra i młody wiek daje im prawo do
    > uznawania się za lepszych od społeczności dziadków i babć, która jest
    > zazwyczaj mniej wykształcona formalnie.
    Bardzo lubię szkło kontaktowe. Moja mama tez je ogląda i się jej podoba. Sam
    zresztą wiekiem raczej przynależę do pokolenia bardziej babć i dziadków niż
    wnuków. Choć dziadkiem jeszcze nie jestem, ale dziecko mam całkiem dorosłe.

    > Taki wykształciuch uważa babcię za starą kretynkę, zupełnie zapominając o
    > mądrości innej niż akademicka.
    Quod erat absurdum.
    Kretynizm nie zależy od wieku, a poza tym co to jest "mądrość akademicka"?
    Mądrość jak przewaletować u kumpli w akademiku? Trzepiesz sloganami bez
    większego zastanowienia.

    > W dzisiejszych czasach zresztą akademicka mądrość się zdegradowała do
    > poziomu zawodówki czasami, a w ogólności LO. Na studia trafiają i je
    > kończą bardzo często ludzie, którzy tak naprawdę matury nie powinni mieć.
    Jesteś nauczycielem, więc chyba powinieneś czuć się trochę winny temu.

    > Nie wiem, wszystkich Twoich wypowiedzi nie analizuję. Tutaj odniosłem się
    > do Maćka i Hanki. Klasycznych wykształciuchów. Wiedzą co to antykoncepcja
    > i wyzywają innych od debili.
    Dziękuję. Tak, jestem klasycznym wykształciuchem. Takim właśnie jakiego
    usiłował tym określeniem sponiewierać Dorn. Zdradzę Ci pewien sekret,
    zawiera się on w słowie "kontekst". Otóż wykształcenie pozwala nie mówić,
    że "prokuratura nadepła Donaldu Tusku na odcisk" (zastosowałem skrót dwóch
    błędów w różnych wypowiedziach), pozwala zauważyć, że czołowy polityk
    mojego kraju nie zna słów hymnu, a w swoich wypowiedziach on i jego partia
    odmawiają mi patriotyzmu. Wykształcenie pozwala dostrzegać właśnie
    konteksty - w tym także historyczne - a mi nieznajomość polskiej mowy, to
    bardzo wyraźnie kojarzy się z czasami Gomułki.
    Jestem wykształciuchem i jestem z tego dumny, znalazłem się bowiem w gronie
    wspaniałych ludzi (np. Bartoszewski, Zoll, Gardecki, Geremek,
    Mazowiecki, ...). Kudy mi biednemu szaraczkowi do nich, ale skoro taka
    potęga, jak marszałek sejmu wskazała mi miejsce w tym szeregu, to jest to
    dla mnie zaszczytem.

    > No akurat ja jestem socjalistą, aczkolwiek socjalizm PiSu i mój socjalizm
    > są odmienne, ale to detal...
    Jedną chyba mądrą rzecz tylko napisałeś - "socjalizm PiSu". Za socjalizm to
    ja już dziękuję, mam zatem nadzieję, że tak jak się szybko zaczął pod
    nazwą "IV RP", to równie szybko się skończy.

    --
    Maciek

  • 47. Data: 2007-10-19 17:14:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 18:50
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffanav$sfo$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Akurat to mnie nie dziwi. Według Ciebie bowiem wszystko jest do dupy.
    > Windows jest be, Linux jest do niczego, w działalności PLUGu też się nie
    > popisałeś,

    Masz jaki problem osobisty czy co? Nie pamiętam, żebym się nie popisał. Nie
    wiem też kim byłeś podczas moich działań, więc bądź łaskaw się przedstawić.

    > miłość do PiSu jest tu oczywista, bo Ci do nich najbliżej mentalnie.

    Hm.... Dość duży problem masz chyba emocjonalny, skoro miłość gdzieś
    zauważyłeś.

    > Żeby
    > jeszcze okazać się wredniejszym, to zastanowię się głośno, jak ktoś taki,
    > kto w sumie nie lubi całego świata,

    A kto nie lubi?

    > może być nauczycielem?

    A to inna bajka... Może.

    > Mało ci powszechnie dostępnych informacji? Mam zacytować wszystko co jest
    > dostępne nawet człowiekowi oglądającemu TVP1? Konkrety? Poszę bardzo i to
    > postaram się nawet tak, żeby było zgodne z tematyką grupy.

    Ale jakie konkrety? OPLUŁEŚ? WYZWAŁEŚ OD DEBILI? PONIŻASZ? Oplułeś!
    Wyzwałeś! Poniżasz! CBDO!

    [ciach, jakieś straszne teksty biednego Maćka, który strasznie się zapienił,
    a ponoć to ja nienawidzę świata]

    > Wykazałeś kompletny brak logiki.

    No i co mi zrobisz?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 48. Data: 2007-10-19 17:21:27
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > A jeśli napada młoda nastka?
    Masz jakiś konkretny przykład, czy tak sobie fantazjujesz swoim zwyczajem?

    > Akcja ,,schowaj babci dowód'' jest chamska. Albo ocenianie ze baba w
    > berecie to fanatyczka....
    Akcja była żartem i to nie najmądrzejszym, na poziomie szczyli w wieku lat
    14 a może piętnastu, którzy sobie wymyślili, że choć sami nie mogą
    głosować, to mogą "uratować Polskę". Cała reszta potem dorobionej legendy o
    jakimś 27-letniem informatyku z Warszawy to brednie. Gówniarze wymyślili to
    dużo wcześniej.
    ię do Maćka i Hanki. Klasycznych wykształciuchów. Wiedzą co to

    > Ogólnie to wyboru znów nie ma... Wszystkie partie są do bani. Będę
    > głosował na PSL pewnie, ale oni nie chcą ojro, a ja bardzo chcę ojro :(
    No to może z tym "ojro" z niemiecka brzmiącym to bliżej ci jednak do Tuska z
    dziadkiem w Wermahcie :D Masz jakieś takie zamiłowanie do niemieckich
    naleciałości, czcionki gotyckiej i rozmaitych cytatów :D
    Żeby było jasne - to powyżej są żarty.

    --
    Maciek

  • 49. Data: 2007-10-19 17:38:41
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > Masz jaki problem osobisty czy co? Nie pamiętam, żebym się nie popisał.
    > Nie wiem też kim byłeś podczas moich działań, więc bądź łaskaw się
    > przedstawić.
    Problemów osobistych nie mam. W czasie twoich działań nikim nie byłem,
    wystarczy interesować się trochę różnymi sprawami. Nie mam zamiaru się
    przedstawiać, nie ma to nic do rzeczy. Choć tak naprawdę średnio
    rozgarniętemu licealiście zabrałoby zaledwie kilka minut, żeby mnie
    zidentyfikować i to łącznie z imieniem i nazwiskiem, bo choć podpisuję się
    jedynie "nickiem", to w żaden sposób nie ukrywam swej tożsamości.

    > Ale jakie konkrety? OPLUŁEŚ? WYZWAŁEŚ OD DEBILI? PONIŻASZ? Oplułeś!
    > Wyzwałeś! Poniżasz! CBDO!
    Stosujesz swój ulubiony manewr z pcoa, notabene twój adwersarz częsty (WO)
    też to stosował, wycinanie tych cytatów, które są niewygodne do odparcia.

    > [ciach, jakieś straszne teksty biednego Maćka, który strasznie się
    > [zapienił,
    > a ponoć to ja nienawidzę świata]
    Nie zapienił, tylko wykazał, a poza tym to nie było już w tym wyciętym
    kawałku nic o twoim stosunku do świata.

    > No i co mi zrobisz?
    Nic. Po prostu to udowodniłem.

    --
    Maciek

  • 50. Data: 2007-10-19 17:51:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 19:21
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffap4k$3d9$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Masz jakiś konkretny przykład, czy tak sobie fantazjujesz swoim zwyczajem?

    Jakieś zrozumienie dla tekstu, czy obrażasz swoim zwyczajem?
    To był PRZYKŁAD. Chodzi o to, że babciość ma się nijak do fanatyzmu.

    > Akcja była żartem i to nie najmądrzejszym, na poziomie szczyli w wieku lat
    > 14 a może piętnastu, którzy sobie wymyślili, że choć sami nie mogą
    > głosować, to mogą "uratować Polskę".

    I kolejny taki ,,żart'':
    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=64726

    Maciek, mam wrażenie, że nienawiść zaćmiła ci logiczne myślenie. Wyzywanie
    kogoś od debili, bo opiera partię X świadczy o tobie dobitnie! Do tego się
    przyczepiłem.

> [...]
    > ię do Maćka i Hanki. Klasycznych wykształciuchów. Wiedzą co to

    > No to może z tym "ojro" z niemiecka brzmiącym to bliżej ci jednak do Tuska

    I znów coś masz do mojego dziadka? Raz do babci, raz do dziadka...
    Wszechpolak jesteś czy co? Nie lubię nienawiści rasowej i atakowania ludzi
    tylko dlatego, że są Niemcami. To, że brat mojego dziadka zginął w
    Wermahcie, a dziadek przeżył tylko cufalem, nie znaczy, że jeden czy drugi
    był hitlerowcem. Byli młodymi chłopakami, którzy zostali zabrani do wojska
    siłą. Podobnie jak młodzi Polacy są brani teraz siłą i jak wysyłani do
    zabijania w Iraku.

    Ja jestem z przekonania kosmopolitą i uważam, że każdy ma prawo do życia w
    spokoju.

    > Masz jakieś takie zamiłowanie do niemieckich
    > naleciałości, czcionki gotyckiej i rozmaitych cytatów :D

    Ano mam. Moim marzeniem jest pensjonat w Bawarii :D
    Ale na razie języka nie staje... jestem ofiarą zaniedbań edukacyjnych :(

    > Żeby było jasne - to powyżej są żarty.

    No właśnie nie brzmisz jak żart. :( Raczej brzmisz z nienawiścią.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl