  • 41. Data: 2021-08-09 17:19:38
    Temat: Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Było gorzej niż jest.

    A uzasadnisz "Niewiernemu Tomaszowi" (krótko najlepiej na przykładach)
    dlaczego macie aż tak różne *opinie* ?

    "Najłatwiej dostrzec to co chce się zobaczyć" :-)

    P.S.
    Przygniatająca większość dyskusji na politycznym usenecie nie ma szansy
    przekonać oponenta. Realistyczny cel to skrócenie listy rozbieżności.

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2021-08-09 17:26:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    > W szpitalu przeważnie jest jeden lekarz i wielu potrzebujących.
    > Zatrzymany oszołom, któremu poza obowiązkiem administracyjnym zbadania
    > przeważnie nic się nie dzieje jest w ostatniej kolejności.

    A tu akurat jest dokładnie odwrotnie. Jak na SOR przyjeżdża Policja,
    Straż Graniczna czy inna "firma" z zatrzymanym, to ten ostatni trafia na
    początek kolejki. Oczywiści o ile nie ma jakich ofiar wypadku czy innych
    osób nagłym zatrzymaniem funkcji życiowych.
    W obecnych czasach nawet na wynik COVID-19 taki delikwent oczekuje poza
    kolejnością.

  • 43. Data: 2021-08-09 18:13:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-09 o 17:26, nadir pisze:

> [...]
    > osób nagłym zatrzymaniem funkcji życiowych.
    > W obecnych czasach nawet na wynik COVID-19 taki delikwent oczekuje poza

    Kiedyś jak czekałam na SOR, to przywieźli pijanego. On był pierwszy.
    Położyli go w izolatce, żeby się wyspał i chodzili obok niego na
    paluszkach. Może to była jakaś ważna osoba z policji?

    --
    animka

  • 44. Data: 2021-08-09 18:16:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Kiedyś jak czekałam na SOR, to przywieźli pijanego. On był
    > pierwszy. Położyli go w izolatce, żeby się wyspał i chodzili obok
    > niego na paluszkach. Może to była jakaś ważna osoba z policji?

    Kiedyś czyli za PiS/PO+PSL/SLD+PSL?

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2021-08-09 18:20:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W żadnym kraju, żaden urzędnik nie jest niezależny. Jeśli nawet ktoś
    > chce coś takiego wprowadzić, to z góry wiadomo, że tak nie będzie. Co
    > najwyżej zmieni się to, od kogo zależy.

    Bo ja wiem. Na przykład z RPO się udało, pomimo robienia fikołków przez
    pis. Także ten tego... Poza tym, to że nie da się idealnie nie oznacza
    że ma być z założenia fatalnie.

    > Problemem nie jest to, by był niezależny, tylko by mechanizmy zależności
    > były takie, by podejmował sensowne decyzje. Bo niezależność też dobra
    > nie jest. Wyobraź sobie, że prokuratorem zostanie jakiś oszołom i
    > zaczyna własną wizję wdrażać.

    No ale ktoś mimo wszystko go wybiera. To można po prostu oszołomów nie
    powoływać.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-08-09 18:21:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 13:20, J.F pisze:

    > No coz - przy okazji tego niezaleznego PG Lech Kaczynski mowil,
    > ze to zly pomysl, bo rzad to jednak bral pewna odpowiedzialnosc
    > polityczna za prokurature ... mial racje, nie mial ... czas pokaze.

    Czas już pokazał.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2021-08-09 18:23:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-09 o 18:16, A. Filip pisze:

    > Kiedyś czyli za PiS/PO+PSL/SLD+PSL?

    Chyba za PO.

    --
    animka

  • 48. Data: 2021-08-09 18:37:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 17:26, nadir pisze:
    > A tu akurat jest dokładnie odwrotnie.

    Tu, to znaczy gdzie?

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2021-08-09 18:54:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprawdź, ile razy sędziowie uchylili immunitet innemu sędziemu przed epoką PiS v. 1
    Szrek się rzuca, że teraz za dużo postępowań dyscyplinarnych i wolał stan poprzedni,
    w którym sędzia był bardziej święty od krowy w
    indiach.

    -----

  • 50. Data: 2021-08-09 18:56:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No przecież piszę.
    Wolałbyś, żeby mieli czy żeby nie mieli?

    -----