  • 51. Data: 2021-08-09 20:20:30
    Temat: Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2021 18:54:53 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Sprawdź, ile razy sędziowie uchylili immunitet innemu sędziemu przed epoką PiS v. 1
    > Szrek się rzuca, że teraz za dużo postępowań dyscyplinarnych i wolał stan
    poprzedni, w którym sędzia był bardziej święty od krowy w
    > indiach.

    No ale widzisz - teraz sie uchyla immunitet za to, ze sedzia wydal
    orzeczenie nie po mysli wladzy.

    J.

  • 52. Data: 2021-08-09 20:27:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2021 18:21:28 +0200, Shrek wrote:

    > Czas już pokazał.

    Troche pokazal, ale ... za poprzedniego rzadu bylo idealnie ?

    A tego Twojego sasiada to juz wladze spacyfikowaly?
    Czy latwiej spacyfikowac Ciebie? :-)

    J.

  • 53. Data: 2021-08-09 20:35:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 20:27, J.F pisze:

    > Troche pokazal, ale ... za poprzedniego rzadu bylo idealnie ?

    NIe. Było lepiej ale dalej źle. Sytuacja w której strona postępowania
    (państwo) sama ma się oskarżać (i defacto uniemożliwiać zbieranie
    dowodów innym) jest z gruntu rzeczy zła.

    > A tego Twojego sasiada to juz wladze spacyfikowaly?
    > Czy latwiej spacyfikowac Ciebie? :-)

    W sądzie. Dzielnicowy ma to w dupie.

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-08-09 20:47:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli Ci co skazywali na śmierć Polaków latach 1945-56 byli nieskazitelni i można im
    nacmokać?

    -----

  • 55. Data: 2021-08-09 20:50:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > NIe. Było lepiej ale dalej źle. Sytuacja w której strona postępowania
    > (państwo) sama ma się oskarżać (i defacto uniemożliwiać zbieranie
    > dowodów innym) jest z gruntu rzeczy zła.
    > [...]

    Ilu policjantów skazała niezależna prokuratura Seremeta?

    Podobne "wątpliwe zgony w związku z policją" trafiają się rok w rok.
    Spora część z nich zapewne+ bez znaczącej winy policji ale ja nie jestem
    zdolny uwierzyć że w *żadnym* przypadku "braku sprawy"
    prokuratura nie poszła na łatwiznę trzymania sztamy z policją.

    Jeśli ludzie protestujący przed komisariatami są przekonani że
    prokuratura powie że policjanci są niewinni czy są winni czy nie
    (o ile/dopóki nie ma zalania dowodami) to takie regularne protesty
    są IMHO praktycznie zagwarantowane.

    --
    A. Filip

  • 56. Data: 2021-08-09 20:54:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Stanach robią tak samo.
    Za to za Stalina i Causescu to mieli służby na służby na służby.
    Co lepsze?

    -----
    > Sytuacja w której strona postępowania sama ma się oskarżać jest z gruntu rzeczy
    zła.

  • 57. Data: 2021-08-09 20:56:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Czyli Ci co skazywali na śmierć Polaków latach 1945-56 byli
    > nieskazitelni i można im nacmokać?

    Zdaniem wzorcowego Szwedzkiego wymiaru sprawiedliwości są już niewinni
    przez przedawnienie (Jak Michnik Adam pomówienia Kobylańskiego).

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2021-08-09 22:22:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 18:54, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Szrek się rzuca, że teraz za dużo postępowań dyscyplinarnych i wolał
    > stan poprzedni, w którym sędzia był bardziej święty od krowy w indiach.

    Dla ustalenia uwagi - rozmawiamy o _prokuraturze_.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-08-09 22:27:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tu, to znaczy gdzie?

    Tu, miałem ma myśli w takim przypadku.
    Na SORze każdy ludek przywieziony przez Policję do "przeglądu
    medycznego" traktowany jest poza kolejnością.

  • 60. Data: 2021-08-09 22:28:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 20:50, A. Filip pisze:

    > Ilu policjantów skazała niezależna prokuratura Seremeta?

    NIe wiem, ale nie przypominam sobie sytuacji, że było nagranie jak
    policjanci zabili w kiblu człowieka. Dla ustalenia uwagi - po śmierci
    czaji zawieszono policjantów następnego dnia, a prawca został skazany za
    pobicie ze skutkiem śmiertelnym, czyli adekwatnie do czynu. Być może
    lepiej to ukrywali, być może nie. Ale nie da się ukryć, że za pisu mamy
    sprawę stachowiaka - jak znasz analogiczną za seremeta to dawaj.

> [...]
    > zdolny uwierzyć że w *żadnym* przypadku "braku sprawy"
    > prokuratura nie poszła na łatwiznę trzymania sztamy z policją.

    Ja też nie - i piszę, że jest źle. Za po było też źle ale nie tak
    bardzo, gdzie obecnie prokuratura całkiem oficjalnie pełni rolę polityczną.

    --
    Shrek