  • 41. Data: 2023-11-08 19:31:55
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > tysiące - całe szczęście że w jeden dzień się uwinęli bo jakby tydzień
    > szukali to by 21tys wyszło;)

    > Dobra - dorzućmy 10 górką:P

    > To ściągną z sąsiednich powiatów po dwudziestu i będzie 200 plus
    > miejscowi. Wrócą na noc do domów. Chyba nie wierzysz, że rzeczywiście
    > tysie będą kogoś szukać. To nie żoliborz, żeby przed domem kurdupla się
    > zbierali.
    >
    > A propo domu kurdupla. Tam chyba na słynnym zdjęciu było 76 suk. Razy
    > osiem to sześć stówek. Plus to oc na miejscu i piechotą przylazło niech
    > będzie 800. Trzy tysie to niemal 4 razy tyle;)

    No przecież do szukania jakiegoś mordercy nie skierują 4 razy więcej
    ludzi, co do ochrony najważniejszej osoby w państwie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 42. Data: 2023-11-08 20:25:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 19:31, Zbynek Ltd. pisze:
    > No przecież do szukania jakiegoś mordercy nie skierują 4 razy więcej
    > ludzi, co do ochrony najważniejszej osoby w państwie ?

    Ochrona jest planowa, to można wsparcie ściągnąć. Poszukiwania robisz
    tym, co masz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2023-11-08 21:37:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Nov 2023 06:35:53 +0100, Shrek wrote:

    > A co - ogłoszono alarm i wsłano wszyskich możliwych policjantów do
    > szukania akurat tego typa w teren?

    A czemu nie?
    Tylko z naciskiem na "mozliwych" - czyli tych tych, co normalnie
    patrolują :-)
    Mozliwe, ze ciut wiecej, jak sie ich wyrzuci na ulice
    odrywając od innych zajec, typu np odprawy, szkolenia, pisanie
    raportów itp.
    I wszyscy dostają priorytetowe zadanie - kontrolować rowerzystów w
    niebieskich kurtkach ...

    J.

  • 44. Data: 2023-11-08 21:38:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Nov 2023 01:09:03 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Szkoła, Hotel. Ale zasadniczo wracają, skąd przyjechali.

    Ale szkoła i hotel policyjny, czy jakis publiczny masz na myśli?

    Wracają ... a jak sie akcja przedłuży ?

    J.

  • 45. Data: 2023-11-08 21:53:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 22:14:26 +0100, Shrek wrote:

    > Ponad sto tysięcy funkcjonariuszy szukało a znalazł amator co mu na
    > usenecie powiedział drugi amator gdzie bus stoi;)

    > Ze filmu wynikało że w namiocie. W sumie jak mieszkał w lasku w namiocie
    > i przeszukiwali teren to nie ma mowy żeby ktoś tam nie zajrzał choćby z
    > ciekawości, więc trudno nie było.

    Mieszkanie w miescie w namiocie samo w sobie dziwne jest, wiec dziwne,
    ze go wczesniej nikt nie zaczepiał. Ale moze "lasku" nie patrolują.

    No ale taki namiociarz nie jest jakos specjalnie podejrzany, chyba
    ze obok rower stoi :-)

    > Gorzej jak rower w gaciach znajdą:P

    > Jakie wszystkie? Dostali adres kolesia który pił tego dnia ze sprawcami
    > na murku i potwierdzał że to oni wzięli... Pójść zapytać co za jedni i
    > zawinąć. Jeszcze łatwiej.

    Moze wcale nie tak łatwo, a moze ktos u niego rano był i np nie
    zastał, bo on w pracy.
    Samochód pewniejszy, poza tym motocykl ostatnio był widziany w
    samochodzie :-)

    I jak widac policjanci poszli tym tropem skutecznie, i kto wie, co by
    by na drugi dzien było - ale byłeś za szybki :-)

    J.

  • 46. Data: 2023-11-08 21:59:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 22:08:36 +0100, Shrek wrote:

    > A - no chyb że tak - jeden szukał rano, drugi po południu to wyszło trzy
    > tysiące - całe szczęście że w jeden dzień się uwinęli bo jakby tydzień
    > szukali to by 21tys wyszło;)

    > Dobra - dorzućmy 10 górką:P

    Ile tam macie "komisariatów rejonowych" ?
    Dyzurni mogli sie troche rozmnożyc, bo jacys komisariatowi,
    oddziałowi, i znow dwie zmiany :-)

> [...]
    > miejscowi. Wrócą na noc do domów. Chyba nie wierzysz, że rzeczywiście
    > tysie będą kogoś szukać. To nie żoliborz, żeby przed domem kurdupla się

    W Gdansku ponosc jakis tysiąc latał po lesie ...

    > A propo domu kurdupla. Tam chyba na słynnym zdjęciu było 76 suk. Razy
    > osiem to sześć stówek. Plus to oc na miejscu i piechotą przylazło niech
    > będzie 800. Trzy tysie to niemal 4 razy tyle;)

    No widzisz - ale skoro akurat u kurdupla spokój, to 2 czy 4 tam
    wystarczy, a 800 jest wolnych i moze szukać :-)

    J.

  • 47. Data: 2023-11-08 22:05:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 19:31, Zbynek Ltd. pisze:

    > No przecież do szukania jakiegoś mordercy nie skierują 4 razy więcej
    > ludzi, co do ochrony najważniejszej osoby w państwie ;-)

    No a własnie napisali, że zaangażowanych było 4 razy więcej niż do
    oblężonej willi na żoliborzu. I to do niedoszłego mordercy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-11-08 22:06:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ochrona jest planowa, to można wsparcie ściągnąć. Poszukiwania robisz
    > tym, co masz.

    Więc tym bardziej trudno zaangażować czterokrotnie wieksze siły do
    spontanicznej akcji niż planowanej obrony kurdupla (a raczej jego
    miejsca zamieszkania).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-11-08 22:09:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 21:59, J.F pisze:

    > Ile tam macie "komisariatów rejonowych" ?
    > Dyzurni mogli sie troche rozmnożyc, bo jacys komisariatowi,
    > oddziałowi, i znow dwie zmiany :-)

    Nie wiem - w warszawie komend rejonowych jest chyba siedem. Jakbyś nie
    patrzył z dżurnych tysięcy nie naruchasz:P

    No i większość na noc do domów wracała.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2023-11-08 22:11:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia. To Ty zainicjowałeś ten wątek poddając w
    > wątpliwość oficjalny komunikat.

    No bo jest on sprzeczny w sposób oczywisty ze stanem faktycznym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!