  • 221. Data: 2023-11-16 00:36:27
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, ale trąc o ziemię bliżej poleci, niż bez tego tarcia.

    Czyli nie wziąłeś...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2023-11-16 00:38:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Populacja Izraela gwałtownie wzrosła od powstania państwa w 1948 roku. W
    > 1948 roku populacja Izraela wynosiła około 800 000 osób.

    A w 1914 na terenie palestyny było... 50k żydów.

    > Zatem nie wykluczone, że zaczynają kombinować. Strefa Gazy nie będąca w
    > zasadzie państwem akurat mogłoby się im przydać.

    Im od zawsze przydaje się nie swoja ziemia...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2023-11-16 03:19:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 00:36, Shrek pisze:

    > Czyli nie wziąłeś...

    Czyli jakbym wziął, to by prędkość jeszcze wyższa wyszła.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 224. Data: 2023-11-16 03:20:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 00:38, Shrek pisze:
    > Im od zawsze przydaje się nie swoja ziemia...
    Swojej nie mają.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 225. Data: 2023-11-16 03:22:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Koniecznie musicie jeszcze choć dotkąć zagadnienia tarcia i wektorów
    > ruchu. No i żubr obły bywa. Dodajmy, anizotropowo. Mógł się toczyć,
    > piruety robić, wytracac tak energię lub oszczędzac na tarciu.

    Ale to jest górne oszacowanie. Nie ma możliwości, by ciężarówka w chwili
    nadania Żubrowi prędkości jechała wolniej. To nie jest prędkość
    ciężarówki, bo oczywiście masz rację i on tracił energię.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 226. Data: 2023-11-16 06:30:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to jest górne oszacowanie.

    Raczej dolne. Zakładasz ze się zwierze zatrzymało w miejscu w momencie
    jak upadło na ziemę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 227. Data: 2023-11-16 06:31:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli jakbym wziął, to by prędkość jeszcze wyższa wyszła.

    Możesz w tm wzorze podkreślić siłę tarcia, którą wziąłeś pod uwagę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2023-11-16 06:31:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Swojej nie mają.

    Ja też nie mam. Mogę se ukraść?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2023-11-16 10:45:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 06:30, Shrek pisze:

    > Raczej dolne. Zakładasz ze się zwierze zatrzymało w miejscu w momencie
    > jak upadło na ziemę.
    Na tym właśnie polega rzut poziomy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 230. Data: 2023-11-16 10:49:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 06:31, Shrek pisze:
    > Możesz w tm wzorze podkreślić siłę tarcia, którą wziąłeś pod uwagę?

    Nie bierz się za rzeczy, o których nie masz zielonego pojęcia. Ja nie
    mam czasu Ci tu fizyki elementarnej na poziomie podstawówki tłumaczyć.
    Samochód rzucając zwierzęciem nadaje mu energię, którą to zwierze
    wytraca w locie. Traci na tarcie na wierzganie, na łamanie kości przy
    uderzeniu - ale jedną ze składowych jest właśnie rzut poziomy i już na
    podstawie danych z artykułu głupoty wychodzą. To jak dodasz te
    pozostałe, to wyjdzie zamiast 600 km/h, to 800 km/h.
    --
    (~) Robert Tomasik