  • Data: 2007-02-18 10:11:52
    Temat: Tajemnica bankowa - zapytanie
    Od: "flatbob" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mialem sytuacje gdzie znajomej na potwierdzenie dokonania wplaty na moj
    rachunek bankowy wydrukowano moj wyciag z konta gdzie byla juz ujeta ta
    operacja ale wyciag zawieral rowniez jakies 10 operacji wstecz. Znajoma
    zobaczyla moje zarobki, wyplaty, wplaty itp. Finalnie dala mi ten wyciag.

    Co moge zrobic w takiej sytuacji, do czego odpowiedzialny jest bank ?

    pzdr
    Lukasz