    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TV polsat i akcja o jednego mniej
    Date: Thu, 9 Jun 2005 13:54:19 +0200

    Juz raz poruszalem ten temat. Nie daje mi to jednak spokoju.

    W ustawie mamy wspomniane o zakzazie uprawiania seksu z osoba majaca ponizej
    15 lat a nie z osoba powyzej 15 roku podajaca sie za mlodsza.
    "Dzielni" redaktorzy programu "interwencja" robia prowokacje (czyt
    namiawiaja do popelnienia przestepstwa, bo prowokacje
    mozna robic tylko i wylacznie z lapowka i nalezy zglosic ten fakt na policje
    zanim ona sie dowie o tym pierwsza) tzn, gosc majacy iles tam lat udaje 14
    latka w sieci.
    Po wymianie kilkunastu/dziesieciu maili, i umowieniu sie na sotsunek
    dochodzi do zatrzymania
    chlopaka (20 letniego) ktory mial sie spotkac z rzekomym 14 latkiem (ktory w
    rzeczywistosci okazal sie byc 18 latkiem).
    I teraz tak, dzielna Pani prokuraror zwraca sie do sadu o areszt tymczasowy
    a ten go zasadza.
    Jakim prawem? Przeciez

    1.nie zostalo zlamane prawo
    2. jezeli wysylal pornografdie to za przyzwoleniem drugiej osoby (bo gdyby
    prowokator powiedzial ze nie zyczy sobie takich zdjec
    to na pewno by nie otrzymal) - kolejny wiec paragraf nie jest
    zlamany!!!!!
    3. powiedzmy ze wyslal zdjecie mlodego chlopaka przy ktorym tak naprawde nie
    ma mozliwosci sprawdzenia czy pon ma 14 lat, 15, lat czy 16 lat czy ile.
    wiec znowu nie ma jak udowodnic ze jest zlamany paragraf

    Czym sie kieruja takie osoby przed zeszmaceniem czlowieka???

    Druga sprawa, zaraz zo zatrzymaniu (az sie we mnie zagotowalo), dzielny
    dziennikarz przeszedl sie po wszystkich sasiadach
    i zaczal sie ich wypytywac czy wiedzieli, ze :

    1. mieszkaja z gejem
    2. mieszkaja z pedofilem

    K. mac! nie ma w ustawie slowa pedoflil. A potocznie pedfilem jest nazywana
    osoba dorosla uprawiajaca seks z dzieckiem(gwalcaca te dziecko),
    czy definicje ta spelnia seks pomiedzy osobami rozniacymi sie 6 latami i
    uprawiajacymi (majacymi zamiar uprawiac) za dwustronnym przyzwoleniem

    Przeciez to czyste chamstwo! Jak ten mloody czlowiek moze sie teraz odegrac
    na TV polsat, bo ja bym na jego miejscu nie odpuscil!

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."