eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!3g2000vbx.googlegroups.
    com!not-for-mail
    From: "Gosha G." <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Date: Fri, 25 May 2012 12:21:05 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 52
    Message-ID: <2...@3...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.146.33.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1337973665 28343 127.0.0.1 (25 May 2012 19:21:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2012 19:21:05 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 3g2000vbx.googlegroups.com; posting-host=213.146.33.55;
    posting-account=jnaBVQkAAAAKUH0cTrsnMsS-Tqv_iZTK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101
    Firefox/12.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704177
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,
    Piszę do Was, bo potrzebuję wsparcia w kwestii wycieczki, którą
    wykupiłam w biurze podróży TUI w styczniu 2012 r.
    Kilka słów wprowadzenia żebyście wiedzieli w czym jest problem:
    -oferta first minute, wykupiona w styczniu 2012
    - Grecja, wyspa KOS,
    - dwie osoby - wylot z Poznania 02.06 (my), trzy osoby - wylot z
    Katowic 02.06 (przyjaciele).

    Na nasze wakacje czekaliśmy od stycznia tego roku, kiedy to
    zdecydowaliśmy się na ofertę first minute, termin udało nam się
    znaleźć dogodny, fajny hotel, wyloty w ten sam dzień - kupiliśmy i
    cieszyliśmy się bardzo do dnia dzisiejszego, kiedy to przyjeciele
    otrzymali maila z lakoniczną wiadomością, iż ich lot jest odwołany, a
    innego terminu TUI nie może zaproponować i mają podać numer konta na
    który zwrócą kasę.

    Nasza rezerwacja (tj wylot z Poznania nadal obowiązuje) ale możemy
    wakacje spędzić wyłącznie sami, bo TUI nie ma dla nas, tj dla naszej
    piątki oferty zastępczej (jestem w trakcie rozmów z TUI, ale czarno to
    widzę).

    Przyjeciele zostają na przysłowiowym lodzie, w chwili obecnej już
    raczej niemożliwym jest znalezienie oferty w tym terminie (w
    odpowiednim terminie! i miejscu, z wylotem z KAtowic i z Poznania
    jednego dnia), a my nie chcemy spędzać wakacji na które czeka się cały
    rok bez nich.

    Czy biuro podróży TUI naprawdę pozostaje na wygranej pozycji?
    Dlaczego okazuje się, że firma, która ma ułatwić nam relaks i załatwić
    za nas wszystkie formalności, zgarniając za to niemałą sumkę teraz
    wypina się i właściwie pyta w czym jest problem?
    Jestem zdenerwowana, więc może nieco chaotycznie piszę, ale nie
    ogarniam tego już. Dlaczego TUI ma decyzować z kim mamy spędzać swój
    urlop?
    Czuję się oszukana przez to biuro, z którym kontakt jest naprawdę
    mocno utrudniony, a pracownicy robią wszystko aby nie udzielić żadnej
    wiążącej informacji.

    Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia w walce z nieuczciwym
    biurem podróży?
    Wszystkie wskazówki i sugestie mile widziane. Naprawdę liczę na Waszą
    pomocą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1