eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Data: 2012-05-26 09:44:26
    Temat: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Od: "Gosha G." <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 26 Maj, 09:25, "Gosha G." <r...@g...com> wrote:
    > On 26 Maj, 09:17, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > > Gosha G. wrote:
    > > > Witajcie,
    >
    > > Zrezygnujcie i pojedzcie razem  gdzie indziej.
    >
    > Zrezygnować mogą tylko znajomi z wylotem z Katowic. Z wylotem z
    > Poznania nic sie nie zmienia, w razie rezygnacji tracimy 90% wpłaconej
    > kwoty

    Dla pełnego obrazu sprawy wklejam jeszcze ostatniego maila, jakiego
    wysłałam do TUI i ich odpowiedź.

    Moje pismo:
    Szanowna Pani,
    Jestem rozczarowana postępowaniem firmy TUI. Nie wybrałam Państwa
    biura przypadkowo, liczyłam na rzetelność i profesjonalizm firmy,
    która od wielu lat organizuje niewątpliwie ważne chwile dla każdego,
    jakim są wakacje. Pani J. w styczniu br. rezerwowała 5 pobytów na
    wyspie KOS w hotelu Akti Beach Club, przy czym 3 osoby miały wylot z
    Katowic, a 2 osoby z Poznania. Wyłącznie ze względów logistycznych
    wybraliśmy dwa różne miejsca wylotu, natomiast cel był ten sam.
    Nadanie nam dwóch różnych numerów rezerwacji wynika wyłącznie z
    Państwa wewnętrznych procedur i klient nie ma na to żadnego wpływu.
    Czekamy cały rok aby spędzić ze sobą dwa tygodnie czasu, a Państwa
    niezrozumienie problemu i lakoniczne informacje dotyczące odwołania
    lotu z Katowic uważam za nieprofesjonalne i dowodzą chęci łatwego
    zarobku, a nie troski o klienta.
    W zaistniałej sytuacji chciałabym zaznaczyć, iż TUI podkreśla, że
    odpowiada za należyte wykonanie umowy o świadczenie usług
    turystycznych, w moim odczuciu Państwa firma nie dołożyła wszelkich
    starań aby grupa bliskich sobie osób mogła spędzić długo planowane
    wakacje wspólnie.
    Liczę na zrozumienie problemu i propozycje alternatywnej wycieczki
    dotyczącą naszej piątki.
    W przypadku pytań proszę o kontakt.

    Odpowiedź TUI
    Witam,

    Niestety Państwo podjęli decyzję o wylocie z dwóch różnych portów
    wylotowych i w związku z tym zostały założone dwie rezerwacje.
    Natomiast przy zmianie portu wylotowego na jednej rezerwacji, oraz
    prośbie o ofertę zastępczą możemy przygotować taką ofertę zgodnie z
    Warunkami tylko dla rezerwacji w których zmieniamy istotne warunki
    umowy.
    W Państwa przypadku, takie zmiany nie zostały wprowadzone, także
    Państwa prawa nie zostały naruszone.
    Dla Pani J. opracowaliśmy ofertę zastępczą, w chwili obecnej czekamy
    jedynie na przedstawienie decyzji w tej kwestii

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1