eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA pakiet nocny & problemTPSA pakiet nocny & problem
  • Data: 2004-11-18 18:58:12
    Temat: TPSA pakiet nocny & problem
    Od: DrunktuS <"drunk2(:D"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    01.10.2003 amówiłem w tpsa pakiet nocny (dostaje się wówczas swój login
    oraz hasło i przez nie łączy się z Internetem między godziną 0:00 - 8:00)
    ta umowa skończyła się w październiku tego roku, o czym sobie zapomniałem i
    nadal z niego korzystałem. W październiku dostałem rachunek, na którym
    zamiast */pakietu nocnego/* był */pakiet 45/* godzin w Internecie. Teraz
    dostałem rachunek na 490 zł z groszami.

    Zaznaczam, że wcześniej korzystałem z */pakietu 30/* i dokonana była
    migracja (czy coś takiego) na */pakiet nocny/*

    Moje pytania:
    Czy tpsa nie powinna mi zablokować tego loginu, przez co wiedziałbym, że
    coś jest nie tak i zorientowałbym, że pakiet już nie istnieje?
    Czy nie powinienem zostać powiadomiony o tym, że zmienili mi pakiet na 45
    godz., mimo iż takiego nigdy nie miałem?

    --
    Pozdrawiam
    *drunk2s*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1