eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA pakiet nocny & problemRe: TPSA pakiet nocny & problem
  • Data: 2004-11-19 14:33:18
    Temat: Re: TPSA pakiet nocny & problem
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "DrunktuS" <"drunk2(:D"@op.pl> napisał w wiadomości
    news:q1mtpg1otlt7$.dlg@idzcie.teraz.do.swych.domow.i
    dzcie.mnozyc.sie...
    > Witam!
    >
    > 01.10.2003 amówiłem w tpsa pakiet nocny (dostaje się wówczas swój login
    > oraz hasło i przez nie łączy się z Internetem między godziną 0:00 - 8:00)
    > ta umowa skończyła się w październiku tego roku, o czym sobie zapomniałem i
    > nadal z niego korzystałem. W październiku dostałem rachunek, na którym
    > zamiast */pakietu nocnego/* był */pakiet 45/* godzin w Internecie. Teraz
    > dostałem rachunek na 490 zł z groszami.

    Przeczytaj dokładnie umowę, bo _zazwyczaj_ TpSA przekształca/przedłuża
    umowę na czas określony w umowę na czas nieokreślony. Co jest napisane
    na ten temat w umowie, którą podpisywałeś.
    Jeżeli Pakiet nocny przedłużyli Ci _bez ustaleń i poinformowania cię_ na Pakiet
    45 (a o takiej możliwości nie wspominała umowa), no to zarządaj bilingów i
    nowego ich rozliczenia
    tak jakgdyby Pakiet Nocny nadal cię obowiązywał.

    >
    > Czy tpsa nie powinna mi zablokować tego loginu, przez co wiedziałbym, że
    > coś jest nie tak i zorientowałbym, że pakiet już nie istnieje?

    nie mają takiego obowiązku.

    marik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1