eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA oszustwo reklamacja Zmiana AbonamentuTPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Date: Wed, 10 May 2006 08:12:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <e3s087$ffp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: czp138.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1147241543 15865 83.19.201.138 (10 May 2006 06:12:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 May 2006 06:12:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: AvHBmGa86zmhd1cReYv3r0dE5ABt+g5w
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386297
    [ ukryj nagłówki ]

    Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
    oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
    zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
    miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
    korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
    spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
    abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
    rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
    niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
    nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
    nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
    standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
    naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
    otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
    wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
    wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
    robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
    ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
    znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
    takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
    sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
    umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
    sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak postępować

    Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
    sprawy z TPSA



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1