  • Data: 2006-05-12 10:30:49
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To standardowy numer TPSA. Koleżanka w podobnej sytuacji napisała pismo
    do TPSA z żądaniem przywrócenia poprzedniej taryfy zaznaczając, że
    została wprowadzona w błąd, co do możliwości powrotu do starego
    abonamentu. Pomogło!
    Ja miałem przez pewien czas inny abonament i też mi odmówili powrotu
    motywując to "wycofaniem ze sprzedaży" - nadal się z nimi użeram.
    Abonament standardowy nadal jednak funkcjonuje u tych, którzy nie
    zmieniali taryfy.
    Fonon