  • Data: 2006-05-10 06:12:27
    Temat: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
    oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
    zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
    miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
    korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
    spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
    abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
    rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
    niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
    nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
    nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
    standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
    naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
    otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
    wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
    wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
    robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
    ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
    znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
    takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
    sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
    umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
    sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak postępować

    Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
    sprawy z TPSA