  • Data: 2006-05-10 10:47:57
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    milosh napisał(a):

    > czyli jest mozliwosc kozystania z neostrady bez kozystania z uslug typowej
    > telefonii tp?

    Tak i nie. Bez telefoniii - bo nie dzwonisz i do ciebie nie dzwonią.
    Ale bezabonamentowo - nie. Zawieszenie telefonu kosztuje 23 brutto /mc.
    Co i tak jest tańsze niż 50zł za telefon którego się nie używa (jak się
    nie używa).

    No i wadą jest że płacisz z góry za cały okres zawieszenia. Więc albo
    jednorazowo wysupłujesz większą kasę, albo musisz pamiętać o
    comiesięcznym zawieszaniu. Nie wiem też jak z odwieszaniem jest :)

    p. m.