  • 71. Data: 2004-07-31 09:38:27
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Raczej Ty powinieneś dać sobie na wstrzymanie i nie ubliżać dziewczynie.

    w tym momencie mam na mysli w ogole typ upierdliwego sasiada a nie akurat
    PAnia Magde.

    > No widzisz. Spróbuj teraz sobie wyobrazić, że to Ty jesteś budzony w nocy.
    > Nawet sobie nie zdajesz sprawy co to znaczy auto ciężarowe pod oknem lub
    > blisko domu. Ja przeżywam to codziennie, ponieważ o godzinie 6:20-6:30
    > oprócz niedziel i świąt podjeżdża mi pod okno śmieciarka - a nawet 3 jedna
    > po drugiej i zabierają śmiecie ze śmietnika znajdującego się w podwórzu.
    > Auta przejeżdżają kilka metrów od okien. Nie ma "siły na Maryśkę" muszę
    się
    > obudzić. Gdyby coś takiego zdarzyło mi się w nocy o 3:00 to chyba bym
    > wyskoczył i zabił tą osobę.

    trudno, trezba sie pogodzic.
    Ale jak juz mowilem, przeciez ona wynajmuje mieszkanie, wiedziala co bierze,

    > A niby dlaczego ktoś ma się szprycować tylko dlatego, że ktoś inny nie
    > potrawi żyć po ludzku z sąsiadami oraz przestrzegać prawa ?

    z tym prawem to w tym momencie wyluzuj. Jakiegos kryminaliste z niego
    robisz.
    On odpala i odjezdza by na chleb zarobic.

    Problem w tym, że jak gość nie
    > otwierał drzwi, bo był narąbany, albo miał zepsuty domofon to dzwonili do
    > mnie, żebym drzwi otworzył. Skończyło się to jak 3 gości zrzuciłem ze
    > schodów, ponieważ nie pomagało po dobroci. A na chałasy i awantury po
    nocach
    > poradziłem sobie składając stosowne pisma oraz wzywając za każdym razem
    > policję. Czy sądzisz, że powinienem się stamtąd wyprowadziać, albo brać
    > waleriankę ? Nie i jeszcze raz nie ! Po to jest prawo, aby je
    przestrzegać.

    co ma piernik do wiatraka?
    odpala odjezdza i tyle.
    Zawsze mozna sobie okna uszczelnic.

    Poz a tym sam sobie zaprezczasz. Tyle mowisz o prawie, a co ma z nim
    wspolnego:
    "Skończyło się to jak 3 gości zrzuciłem ze
    schodów, ponieważ nie pomagało po dobroci"

    dalsza rozmowa nie ma sensu.

    P.

  • 72. Data: 2004-07-31 09:39:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > To jeszcze gorzej.

    rozwin mysl.
    P.

  • 73. Data: 2004-07-31 09:45:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Na pocieszenie Ci powiem, że Ciebie też to czeka jak będziesz tak
    zgryźliwy
    > i upierdliwy zwłaszcza dla kobiet np. jak w stosunku do Magdy :)

    zacznijmy od tego ze znajde sobie kobiete mniej czepialska niz pani Magda,
    nie taka ktorej
    bawiące sie dzieci przeszkadzaja
    ( to w przenosni)

    > U dziadka na twarzy pojawia się uśmiech, podchodzi do młodych ludzi i mówi
    > żartem "oj chłopcy, chłopcy, jak będziecie w moim wieku to bedzie już
    > baaaaaaaardzodobrze jak się będziecie mogli sami wysiiiiiiiiiikać ... a z
    > pewnością każdego z was to czeka". Młodzi ludzie zaniemówili - widać nie
    > spodziewali się takiej reakcji dziadka i prawdopodobnie dało im to wiele
    do
    > myślenia.

    niedawno do radia Wa-Wa zadzwonila sluchaczka i opowiedziala taka historie.
    Pewnego dnia gdy byla w metrze, widziala jak starszy dziadek meczy sie z
    walizka
    i schodami, podchodzi do niego mloda dziewzyna i sie pyta "Pomoc Panu"
    "dziekuje" no to ona lapie za walizke i zaczyna wnosic ten podnosi laske
    (drewniana) i jej po plecach zaczyna nawalac..
    rzucajac przy tym bluzgami..

    Sluchaj, mi o starszych osobach nie mow. Nie rusza mnie to, Ty znasz ich z
    jednej strony ja z drugiej.(mialem okazje przez ostatnie 24 miesiace poznac)
    Wykorzystuja tylko slabosc czlowieka i jezeli wykryja ja, mieszaja go z
    gownem.

    P.

  • 74. Data: 2004-07-31 10:28:56
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > powtarzam po raz ostatni, po co w takim razie wynajmowala te
    > mieskzanie?
    >
    > Widzialy galy co braly.NIech sie dostosuje.

    Czy sądzisz, że ktoś wynajmując mieszkanie oświadczył jej "Proszę Pani,
    proszę codziennie wieczorem zażyć waleriankę, ponieważ zawsze o godzinie
    3:00 w nocy sąsiad odpala na pół godziny auto. Wtedy cały dom się trzęsie i
    nie można spać" ? Być może, chociaż w to wątpię. Poza tym skąd wiesz, że
    gościu już tam parkował zanim Magda się wprowadziła ? Może ona wynajmuje tam
    mieszkanie od 2 lat, a gość zaczął od 3 miesięcy parkować.
    A tak w ogóle czy Ty znasz wszystkich na osiedlu, gdzie mieszkasz i znasz
    ich przyzwyczajenia ?

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 75. Data: 2004-07-31 10:57:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > ale upierdliwy saisad to nie facet ktory od zawsze stawia TIRa, tylko
    > taki co sie wporwadza i nowe zasady wymysla.

    Pytam jeszcze raz. Skąd Ty wiesz, że tak było ? Spałeś z Magdą, albo z tym
    jej okropnym sąsiadem ?
    A może sąsiad zaczął parkować jak Magda już tam mieszkała i to może on
    wchodzi "z butami" w jej życie i próbuje swoje zasady wprowdzić, mając w
    du..ie prawo, policję oraz wszystkich sąsiadów ?
    Z resztą nieważne, ponieważ on to robi nieprawnie. Łamie świadomie i
    nagminnie przepisy kodeksu drogowego.
    Gdybym ja był na miejscu Magdy założyłbym sprawę o znęcanie się psychiczne z
    premedytacją. Z wygraniem takiej sprawy nie będzie najmniejszego problemu,
    ponieważ już były sprawy w Sądzie Grodzkim z powodu skarg innych sąsiadów
    oraz wielokrotnych skarg na policji, straży miejskiej oraz urzędzie miasta.
    A gdyby jeszcze zachował się w sądzie tak jak teraz się zachowuje to i do
    pierdla może trafić za znieważenie sądu.
    Wybacz, ale to właśnie on jest zakałą całego osiedla, znęcając się nad jego
    mieszkańcami.
    Dodam jeszcze, że gdyby nawet było mu wolno tam wjeżdżać tym samochodem tzn.
    nie byłoby ograniczeń drogowych to i tak w przypadku, kiedy przeszkadzałoby
    to sąsiadom musiałby tego zaniechać. Niestety liczy się dobro ogółu, a nie
    wygodnictwo jednostki. Istnieją przepisy, które zmuszają mieszkańców takich
    osiedli do zachowania pewnych zasad, a są nimi np. zachowanie ciszy nocnej,
    którą ten gość ma gdzieś.

  • 76. Data: 2004-07-31 11:07:06
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > "dziekuje" no to ona lapie za walizke i zaczyna wnosic ten podnosi
    > laske (drewniana) i jej po plecach zaczyna nawalac..

    No i co jakie masz z tego wnioski ?
    Bo ja np. wywnioskowałem, że dziewczyna była natrętna i na siłę chciała
    pomóc.
    Dziadek podziękował i odmówił tej pomocy. W chwili, kiedy zobaczył, że
    odebrała mu ona walizkę chwycił za laskę i zaczął ją okładać myśląc, że jest
    to złodziejka, która chce mu ukraść ostatnie kalesony i koszulę.
    Dla mnie nie ma tu nic dziwnego. Wszystko jest jasne i zrozumiałe.
    Po co na siłę dziewczyna chciała uszczęśliwiać dziadka, kiedy on tego nie
    chciał ?
    To, że ktoś jest stary i niedołężny wcale nie oznacza, że nie posiada
    ambicji i honoru.

> [...]
    > ich z jednej strony ja z drugiej.(mialem okazje przez ostatnie 24
    > miesiace poznac) Wykorzystuja tylko slabosc czlowieka i jezeli

    Bardzo nie lubię ogólników - konkrety proszę, konkrety.

  • 77. Data: 2004-07-31 11:59:40
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Czy sądzisz, że ktoś wynajmując mieszkanie oświadczył jej "Proszę Pani,
    > proszę codziennie wieczorem zażyć waleriankę, ponieważ zawsze o godzinie
    > 3:00 w nocy sąsiad odpala na pół godziny auto.

    a skad Pan wziął pół godziny?
    Mogla zrezygnowac. TIR nie stal?

> [...]
    tam
    > mieszkanie od 2 lat, a gość zaczął od 3 miesięcy parkować.

    acha i juz ma wyrok? Ciekawe rzeczy powiadasz...
    oD kiedy w Polsce tak szybko sady dzialaja?

    > A tak w ogóle czy Ty znasz wszystkich na osiedlu, gdzie mieszkasz i znasz
    > ich przyzwyczajenia ?

    Gdybym widzial ze stoi TIR i bylbym tak przewrazliwiony jak Pani Magda, po
    prostu nie bral bym mieszkania.

    > --
    > Jacek "Plumpi"
    > p...@w...pl

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

  • 78. Data: 2004-07-31 12:03:13
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki" napisał
    > ma takie ze skoro mieszkam w danym miejscu X lat i nagle ktos sie
    wprowadza
    > to on powinien sie dostosowac a nie wymyslac nowe zasady
    Chcesz powiedziec, ze jesli ktos zachowuje sie antyspolecznie i lamie
    postanowienia sadu, to trzeba sie do tego dostosowac?!?!? Chyba nie
    wiesz, co mowisz, albo sam czesto jestes na bakier w prawem i wszystkich
    innych masz w glebokim powazaniu, bo Twoje jest najwazniejsze...

    > bla bla bla (tak to moja argumentacja :)
    Niestety, mocno dorownuje poziomem reszcie Twoich argumentow...

    > od 10 lat mieszkam na pewnym osiedlu, okolo 2 lat temu zacal sie
    remont na
    > de mna, od 7 rana do nocy chodzily wiertarki (Wie Pan na pewno jaki to
    halas).
    Jesli dobrze wiem, cisza nocna obowiazuje w godz 22-6. Znaczy, ze
    wiertarki chodzily zgodnie z przepisami. I, choc to mocno uciazliwe, nie
    da sie inaczej przeprowadic remontu. A ciezarowka odpalana jest o godz.
    3. Proponuje zmierzyc poziom halasu - nie watpie, ze przekracza
    dopuszczalne normy...
    Poza tym mozna ja parkowac w innym, mniej uciazliwym dla sasiadow
    miejscu, no ale przeciez trzebaby ruszyc dupe... W mysl zasady "Mnie nie
    przeszkadza, wiec niech inni sie pier...la", tak brzmi mysl przewodnia
    Twojego zycia??? Widze, ze nie miales jeszcze do czynienia z naprawde
    uciazliwym sasiadem... Mimo wszystko nie zycze Ci tego.

    > Skurwiel sie wprowadzil po kilku miesiacach i w momencie gdy wlaczylem
    > muzyke (5 minut nie minelo) zbiegl i od gnoi mnie zaczal wyzywac.
    Poslalbym go do diabla :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 79. Data: 2004-07-31 12:08:17
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Pytam jeszcze raz. Skąd Ty wiesz, że tak było ? Spałeś z Magdą, albo z
    tym
    > jej okropnym sąsiadem ?

    Tylko takie metody znasz? No coz gratuluje.
    Gdyby bylo inaczej juz dawno by Pani Magda sie wtrąciła, logiczne.

    > A może sąsiad zaczął parkować jak Magda już tam mieszkała i to może on
    > wchodzi "z butami" w jej życie i próbuje swoje zasady wprowdzić, mając w
    > du..ie prawo, policję oraz wszystkich sąsiadów ?

    Tak jasne, a w rosji rowery rozdaja;

    > Gdybym ja był na miejscu Magdy założyłbym sprawę o znęcanie się psychiczne
    > premedytacją.

    uuu, a gdybym ja byl wtedy na miejscu tego sasiada, to bys mial niezle
    przejebane.
    (wszystko oczywiscie "na prawo")

    > A gdyby jeszcze zachował się w sądzie tak jak teraz się zachowuje to i do
    > pierdla może trafić za znieważenie sądu.

    tzn jak?

    ( znieważyć dk VIb, ~żę, ~żysz, ~waż, ~żył, ~żony - znieważać ndk I, ~am,
    ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any
    <ubliżyć komuś, zachować się względem kogoś w sposób obraźliwy; zelżyć
    kogoś>
    Znieważyć gościa, urzędnika.
    Znieważyć kogoś publicznie.
    ? Znieważyć kogoś czynnie <spoliczkować kogoś>
    znieważyć się - znieważać się zwykle ndk <znieważać jeden drugiego>
    Znieważali się przy każdej okazji.)

    nie sadzisz chyba ze bylby tak glupi by bluzgac na rozprawie?

    > Wybacz, ale to właśnie on jest zakałą całego osiedla, znęcając się nad
    jego
    > mieszkańcami.

    A skad Pan ma takie informacje, jak juz pisalem, Pani Magda wspominala ze
    problem
    bedzie z tym zeby ktokotlwiek tam samochod postawil.
    Mozna wywnioskowac stad ze tylko jej to przeszkadza.

> [...]
    tzn.
    > nie byłoby ograniczeń drogowych to i tak w przypadku, kiedy

    sraly muchy.
    Doniósł by że ten i ten sasiad to i to robi
    odrazu by im się odechciało.

    >Niestety liczy się dobro ogółu, a nie
    > wygodnictwo jednostki.

    Otóż to

  • 80. Data: 2004-07-31 12:11:02
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > No i co jakie masz z tego wnioski ?
    > Bo ja np. wywnioskowałem, że dziewczyna była natrętna i na siłę chciała
    > pomóc.

    No to w takim razie nie mamy o czym gadac skoro nie widzisz roznicy pomiedzy
    "Dziekuje" a "nie , dziękuje"

    Pozdrawiam
    KOniec rozmowy EOT

    P.

    --
[...]

    Ps.

    > Bardzo nie lubię ogólników - konkrety proszę, konkrety.

    Juz opisałem nieco moja sytuacje kilka tygodni temu, zdaje sie
    ze sąsiadce przeszkadzala mlodziez na lawce przed jej domem
    (miala chorego meza) , postu w tych klimatach szukaj.