  • 31. Data: 2007-09-21 07:43:47
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 20 Sep 2007 20:30:23 +0200, ===Tomy=== wrote:

    > Nie przejdzie niestety, zbyt wielu kontrahentów ma numery zastrzeżone.
    > Generalnie mechanicznej i skutecznej metody nie ma, co najwyżej nagram w
    > zapowiedzi "TELE2 nie obsługujemy" :)

    ja ucze swoich obecnych i przyszłych współpracowników że z numeru
    zastrzeżonego się do mnie nie dzwoni. Jak ktoś jest niereformowalny to
    niech sobie idzie do konkurencji, ja i tak z robotą nie wyrabiam a szkoda
    mojego zdrowia na odbieranie telefonów zastrzeżonych które dużo częściej
    niż numery identyfikujące się podnoszą mi ciśnienie.

    --
    futszaK
    0601061867

  • 32. Data: 2007-09-21 07:46:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jeśli nie przeszkadza mi, że mam zablokowaną linię, to mówię "proszę
    chwilę poczekać" i odkładam słuchawkę na 15 minut.

  • 33. Data: 2007-09-21 08:34:47
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 20 Sep 2007 23:49:36 +0200, r...@w...pl napisał(a):

    > Nie wiem czy to na wszystkich centralach działa.. ale jak potrafisz
    > przewidzieć kiedy zadzwonią to może ustaw *21*997# a potem jak juz sie
    > nadzwonią żeby usunąć przekierowanie, odblokowac telefon #21#

    Po pierwsze tnij cytaty, po drugie takie przekierowanie może się
    skończyć niemiłą wizytą "właścicieli" tego numeru. O ile w ogóle
    się uda na centrali.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2007-09-21 09:53:30
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 21 Sep 2007 00:00:31 +0200, "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Fajnie mu radzisz, naprawdę fajnie. Primo: jak ktoś, kogo niekoniecznie
    >przepiśca chce wystrzelić w kosmos zadzwoni wtedy to może mieć miłe
    >przejścia potem. Secundo: telemarketing nie jest nielegalny.

    ale byc moze po nagraniu ilus rozmow, na ktorych jets stanowcza prosba
    o usuniecie z bazy danych, mozna by takie telefony podciagnac pod
    uporczywe nekanie (nie pamietam, jak sie to dokladnie nazywalo
    prawnie).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 35. Data: 2007-09-21 15:46:27
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:f1dbs4-bqk.ln1@ncc1701.lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> typed:

    > A szkoda...

    Ano szkoda, bo to wszystko powoli zmierza w kierunku modelu świata wg
    Dicka.

    --
    tbr

  • 36. Data: 2007-09-21 15:49:12
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:slrnff6np8.ii9.niusy@supercreep.homenet,
    Jakub Mikusek <n...@W...mikusek.org> typed:

    > Ok. 1.5 miesiąca będzie. Nie wiem - może po prostu szczęście.

    To w sumie niewiele. Się nie zdziwię, jeśli numer wróci do bazy za pół
    roku na przykład. Telemarketer nie ma możliwości "wykreślenia" numeru, a
    jeśli gdzieś pobiegnie i powie, że klient złożył takie "życzenie" to
    tylko po uchu dostanie.

    --
    tbr

  • 37. Data: 2007-09-21 15:53:28
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fcvsk6$mbr$1@nemesis.news.tpi.pl,
    mvoicem <m...@g...com> typed:

    > Potrafią także na stanowcze "Nie, dziękuję!", zapytać się "ale
    > dlaczego Pan ze mną tak niegrzecznie rozmawia?" (to akurat z PF).
    >
    > Musi ktoś "mądrzejszy" wymyśla im takie strategie i są szkoleni do
    > takich gadek, bo wątpię żeby normalny człowiek z normalnym poczuciem
    > godności z własnej inicjatywy się tak dopytywał.

    Nie ma konkretnych schematów, które się wpaja na szkoleniach. Zasady są
    proste: wyczuć klienta i drążyć, jeśli jest sens. Jeżeli ktoś prowadzi w
    taki sposób jaki powiedziałeś, to albo w jego przypadku się to sprawdza,
    albo po prostu jest nowy :) Marketerzy są gorsi i lepsi - jak ktoś nie
    ma dobrych wyników to wylatuje i tyle. Dobór naturalny.

    --
    tbr

  • 38. Data: 2007-09-21 15:55:47
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:l257f39c7slaqg5hknag396qirf88pico9@4ax.com,
    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> typed:

> [...]
    > o usuniecie z bazy danych, mozna by takie telefony podciagnac pod
    > uporczywe nekanie (nie pamietam, jak sie to dokladnie nazywalo

    Ja o takich sprawach wobec TELE2 czy podwykonawcy, który prowadzi dla
    niego telemarketing nie słyszałem. Takie nękanie raczej rozbite byłoby
    na przedziały kilkumiesięczne, bo konkretny telemarketer nie dzwoniłby
    bez przerwy do osoby u której wie, że nie ma szans.

    --
    tbr

  • 39. Data: 2007-09-21 16:55:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]