eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać › Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Date: Fri, 21 Sep 2007 17:53:28 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <fd0pea$s6d$1@news.onet.pl>
    References: <1xg3jsdlyzipy$.1bz19zz49vols.dlg@40tude.net> <fcunds$80n$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    <fcvsk6$mbr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fiv251.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1190390026 28877 83.13.229.251 (21 Sep 2007 15:53:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Sep 2007 15:53:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    X-Sender: IMM2Hi3owPKKH8b9UaaDFo1rKBEd1FCG
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487375
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:fcvsk6$mbr$1@nemesis.news.tpi.pl,
    mvoicem <m...@g...com> typed:

    >> Jak napisałem wcześniej: inni potrafią zrozumieć słowo NIE, trafił
    >> mi się jakiś mocny pajac.
    >
    > Potrafią także na stanowcze "Nie, dziękuję!", zapytać się "ale
    > dlaczego Pan ze mną tak niegrzecznie rozmawia?" (to akurat z PF).
    >
    > Musi ktoś "mądrzejszy" wymyśla im takie strategie i są szkoleni do
    > takich gadek, bo wątpię żeby normalny człowiek z normalnym poczuciem
    > godności z własnej inicjatywy się tak dopytywał.

    Nie ma konkretnych schematów, które się wpaja na szkoleniach. Zasady są
    proste: wyczuć klienta i drążyć, jeśli jest sens. Jeżeli ktoś prowadzi w
    taki sposób jaki powiedziałeś, to albo w jego przypadku się to sprawdza,
    albo po prostu jest nowy :) Marketerzy są gorsi i lepsi - jak ktoś nie
    ma dobrych wyników to wylatuje i tyle. Dobór naturalny.

    --
    tbr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1