  • 1. Data: 2007-09-20 17:46:18
    Temat: rachunek za telefon i spadkobierca ...
    Od: "axe" <a...@i...net.pl>

    Czy ja jako jedyny spadkobierca mam obowiazek zaplacenia zaleglego rachunku
    telefonicznego dla TP po moim zmarlym wuju ?

    dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-09-20 17:50:08
    Temat: Re: rachunek za telefon i spadkobierca ...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "axe" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja jako jedyny spadkobierca mam obowiazek zaplacenia zaleglego
    > rachunku telefonicznego dla TP po moim zmarlym wuju ?

    tylko jesli przyjmiesz spadek

    a jak juz przyjmiesz to zalezy czy wprost czy z dobrodziejstwem inwentarza,
    wtedy albo bedziesz musial go splacic w pelnej wysokosci niezaleznie od
    spadku na plus, albo do wysokosci spadku na plus

  • 3. Data: 2007-09-20 17:58:58
    Od: "axe" <a...@i...net.pl>

    dziekuje

  • 4. Data: 2007-09-20 18:42:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ale masz prawo odliczyc od kwoty spadku zaległości Wuja, dla celów podatkowych.
    JaC

    -----

    ?