  • 21. Data: 2009-12-07 13:14:16
    Temat: Re: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 10:59:04 +0100, Marek napisał(a):

    > ona paradauje w mini bo jest sekretarka i a ty musisz skupic sie na pracy,
    > no nie da rady, taka women skutecznie stuka ci jak mlotkiem po scianie
    > w koncu rozkladasz race bo dzisiaj nic znowu nie zrobisz...

    Bo ręce maja być na klawiaturze, płótnie czy co tam masz robić, a nie
    gmerać w swoim rozporku :))))

  • 22. Data: 2009-12-07 14:45:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie chcę tutaj wchodzić w spory doktrynalne, ale pragnę wyłącznie
    > zauważyć, że od 1 grudnia, kiedy obowiązuje Traktat Lizboński,

    Tylko że traktat nie obowiązuje bo nie został właściwe opublikowany.

    --
    @2009 Johnson

  • 23. Data: 2009-12-07 14:47:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Dec 2009 15:45:59 +0100, Johnson napisał(a):

    > Tylko że traktat nie obowiązuje bo nie został właściwe opublikowany.

    Już tak, 2 grudnia, późnym wieczorem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 24. Data: 2009-12-07 14:52:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Już tak, 2 grudnia, późnym wieczorem.

    Czyli mnie obowiązuje od 1 grudnia 2009 :)

    A poza tym widziałem wersję w internecie:
    http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,2009,nr,203/p
    oz,1569,traktat-z-lizbony-zmieniajacy-traktat-o-unii
    -europejskiej-i-traktat.html
    Tam są tylko linki do jakiś pdf i zastanawiam się jak wygląda papierowa
    wersja. Czy też są linki do pdf ;) ?

    --
    @2009 Johnson

  • 25. Data: 2009-12-07 15:16:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Dec 2009 15:52:53 +0100, Johnson napisał(a):

    > Czyli mnie obowiązuje od 1 grudnia 2009

    Nawiasem mówiąc odnaleziono najstarszą kopię Traktatu Lizbońskiego więc
    chyba wszystko gra? ;-)

    http://tinyurl.com/ycovakx

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 26. Data: 2009-12-07 15:18:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Czyli mnie obowiązuje od 1 grudnia 2009 :)

    Panowie, obaj się mylicie. Traktat nie obowiązuje w ogóle. Jak podało
    MSZ województwa polskiego, opóźnienie w druku w dzienniku ustaw było
    spowodowane błędami w tłumaczeniu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że
    poprawnego tłumaczenia nie było do tej pory. Jest to najlepszy dowód, że
    NIKT w Polsce nie przeczytał TL, jak również dowód na to, że nie jest on
    obowiązujący, został bowiem wprowadzony wbrew przepisom ustawy o języku
    polskim.

    Nawet jakby traktat był dostępny po polsku, to i tak byłby zupełnie
    niezrozumiały, i z pewnością jest to działanie celowe

    " W rezultacie traktat z Lizbony jest swego rodzaju katalogiem poprawek
    do poprzednich traktatów. Taka forma powoduje, że jest on nieczytelny
    dla zwykłych obywateli, którzy aby go zrozumieć, musieliby nieustannie
    zaglądać do tekstów traktatów Rzymskiego i z Maastricht, których to
    poprawki dotyczą. "

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2009-12-07 19:11:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Dec 2009 16:18:07 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > spowodowane błędami w tłumaczeniu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że
    > poprawnego tłumaczenia nie było do tej pory.

    W sumie fakt.
    Co ten prezydent zatem ratyfikował? Swoją wyobraźnię? ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 28. Data: 2009-12-07 19:13:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Co ten prezydent zatem ratyfikowaĹ?? SwojÄ? wyobraĹşniÄ?? ;-)

    Nasz prezydent zna język obcy !!!!
    Wydaje mi sie że rosyjski. A i po angielsku też coś tam próbował.

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2009-12-07 21:21:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 11:22:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > plis, powiedz ze zartujesz...

    nie ma takiego nr Dz.U w 2007 więc sprawa jest jasna

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 30. Data: 2009-12-08 01:53:37
    Temat: Odp: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Marek napisał:
    > pracuje na stanowisku ktore wymaga skupienia i ciszy
    > a nie cialego stukania w sufit lub poprzez pseudo kobiety podwyzszajace
    > swoje ego w pracy :)

    W firmie w której pracuję prezes wydał zarządzenie, że stukać obcasami mogą
    wyłącznie kobiety do trzydziestego piątego roku życia, atrakcyjne i
    wyuzdanie się ubierające. Dozwolone są wyjątki, ale te musi osobiście
    zatwierdzić rada nadżercza. Przy czym zezwolenie jest zakodowane w karcie
    cipowej którą pracownice odbijają na zegarze - która z dam takiej
    wejściówki nie posiada, główną bramą nie przejdzie.
    Cała reszta pań wchodząc na zakład musi przejść przez komórkę pana Czesia
    Podkuwacza. Pan Czesio za pomocą słoika butaprenu i pędzla uzbraja głośne
    szpilki w pięciomilimetrowej grubości filc, po czym wydaje ośmiogodzinnej
    ważności Certyfikat Niewkurwiania.

    Koziołek