  • 21. Data: 2006-02-12 21:00:31
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

    > No to chyba powinienes zapytac sprzedawcy?

    Nie radze ;) Chyba, ze wezmie na pismie aby sie potem procesowac. Cos
    jak z informacja w ZUS, jak nei dadza na pismie, to znaczy - nie jest
    prawdziwa ;)

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 22. Data: 2006-02-12 21:05:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Big Jack napisał:
    > Ty nawet nie rozumiesz słowa pisanego. *BYLE KOMU NAMIARÓW NIE PODAJĘ*
    > A że jesteś trolem - PLONK

    Czyli zaprezentowałeś się nam jako kolejny tchórzliwy anonim, bez krzty
    własnej godności i minimum odwagi cywilnej :(

    Szkoda, że znowu trzeba będzie angażować prokuraturę by wytoczyć Ci
    sprawę :(

    Do zobaczenia na sali sądowej

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 23. Data: 2006-02-12 21:11:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Jak wcześniej - to może spróbujesz to udowodnić w sądzie?

    No jak tam Areczku twój pozew przeciwko Microsoftowi. Wysłałeś go
    wreszcie czy ciągle bulgoczesz po próźnicy?
    Fakt gadane to ty masz, ale nic po za tym.

    > Bo dość już mam gości co próbują zdyskredytować bo brak im argumentów.
    >
    > To jak? Zapodasz adres do pozwu czy tchórzysz?

    Pocałuj mnie w cztery litery. Od wariatów trzymam się z daleka.

  • 24. Data: 2006-02-12 21:12:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):

    > Czyli tchórzysz?

    > 212 kk.

    A kto to jest "Arek"? ;-)

    M.

  • 25. Data: 2006-02-12 21:13:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):

    > To jak? Zapodasz adres do pozwu czy tchórzysz?

    Nie znasz adresu Microsoftu? ;-) Bo przeciez to im chcesz wytoczyć
    proces, że nie przestrzegaą ustaw.

    M.

  • 26. Data: 2006-02-12 21:24:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Pocałuj mnie w cztery litery. Od wariatów trzymam się z daleka.

    Jakoś nie widać, co oznacza, że się spotkamy.
    Czy tego chcesz czy nie.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 27. Data: 2006-02-12 21:26:50
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Nie radze ;) Chyba, ze wezmie na pismie aby sie potem procesowac. Cos
    > jak z informacja w ZUS, jak nei dadza na pismie, to znaczy - nie jest
    > prawdziwa ;)

    No jasne. To tak jakby pojsc do sprzedawcy i zapytac: prosze pana, jak
    jeszcze moglbym panu za cos doplacic, a jednoczesnie dostac cos gorszego
    i tanszego. Z pewnoscia chetnie by wyjasnil.
    Dlatego pytam nie-sprzedawce, zeby miec szanse na w miare obiektywne
    informacje (albo przynajmniej opinie). Jak na razie to widze, ze ta
    licencja OEM, jest jak to sie ostatnio mowi, kontrowersyjna.
    Maciek

  • 28. Data: 2006-02-12 21:40:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik maciek napisał:
> [...]
    > informacje (albo przynajmniej opinie). Jak na razie to widze, ze ta
    > licencja OEM, jest jak to sie ostatnio mowi, kontrowersyjna.

    Sęk w tym, że nie jest kontrowersyjna, tylko ludzie mieszają.
    Prawdziwa licencja OEM to umowa pomiędzy twórcą oprogramowania (np. M$)
    a dostawcą sprzętu. Dzięki tej umowie dostawca sprzętu może dołączać do
    swoich produktów utwory/program po niższej cenie niż program ogólnie
    dostępny na rynku.
    Ta umowa w ŻADEN sposób nie wiąże już nabywcę tegoż sprzętu i
    oprogramowania.

    Niestety M$ - i niektórym innym twórcom oprogramowania - pojebało się
    już w szlejach kompletnie i oszukują ludzi na potęgę, że im sprzedają
    (sic!) licencję na użytkowanie programu, a nie egzemplarze programu.

    To oczywiście ordynarne oszustwo tych firm i płakać tylko trzeba, że
    dziennikarze - jak by byli głupcami lub przekupieni reklamami dla
    czasopism - powtarzają je w swoich artykułach zamiast dobrać się M$ i
    jemu podobnych - jak np. Cisco - do dupy za takie praktyki.

    M$ też poniosło, niestety tylko w Niemczech. Dostał tam po tyłku od sądu
    za takie bzdury i niestety wyciągnął nauczkę, że lepiej oszukiwać i
    mieszać ludziom w głowach o licencjach :(

    Na szczęście w Polsce już niedługo przyjdzie kryska na matyska :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 29. Data: 2006-02-12 21:56:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Big Jack* wypowiedziała te
    słowa:

    > Mała uwaga, absolutnie nie bierz pod uwagę wypowiedzi Arka, bo to
    > kompletny ignorant, oderwany od rzeczywiśtości i żyjący we własnym,
    > zamkniętym świecie.

    Święte słowa spotkały się ze świętym oburzeniem? ;-)
    Jak dla mnie komedia aczkolwiek dziwię się, że biorąc pod uwagę ostatnie
    wydarzenia Areczek nie tonuje się bardziej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID:o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 30. Data: 2006-02-12 22:01:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *januszek* wypowiedziała te
    słowa:

    > Krotko wiec komentujac to co slyszales to sa jakies ludowe legendy
    > nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia.

    Zaś ten lud jak nazwałeś pewnego anormaldotrolla głosi ten chory pogląd od
    ładnych paru lat, oczywiście obiecuje puścić Microsoft z torbami, tyle, że
    nic z tego nie wychodzi. Podobnie jak z tymi "pozwami", o których też tu
    można troszkę poczytać.
    BTW na szczęście opanowałem plonkownicę w KNode i mam z głowy
    Arekwelacje ;-)