  • 101. Data: 2006-02-14 21:59:32
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Goomich napisał(a):

    > I jak to się ma do tego, ze można ich kontrolę wywalić na zbity pysk?

    Oni nie robia samemu zadnych kontroli. Co najwyzej sam mozesz ich
    poprosic zeby zrobili u Ciebie audyt. Najprawdopodobniej odplatnie.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 102. Data: 2006-02-19 10:42:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    januszek napisał(a):

    > ? BSA reprezentuje interesy kilku wiekszych firm i to wlasnie BSA
    > przez jest strona, ktorej interesy naruszono. Na ich wniosek
    > nastepuje kontrola, to z nimi zawiera sie ugode etc

    nie kontrola a przeszukanie i nie na wsniosek tylko przy uzasadnionym
    podejrzeniu popelneinia przestepstwa

  • 103. Data: 2006-02-19 10:44:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > NIe, jesli instalujesz ja z oryginalnego nosnika to nie jest to piractwem.

    ja instaluj z zielonych, (msdnaa) sciagam z netu i nagrywam na plyty,
    jest to piractwem ? :-)