eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem lojalnościowy supermarketu - oszustwo › System lojalnościowy supermarketu - oszustwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!helios.domdata.com!not-fo
    r-mail
    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: System lojalnościowy supermarketu - oszustwo
    Date: Tue, 13 Jan 2004 12:21:15 +0100
    Organization: www.domdata.com
    Lines: 44
    Message-ID: <bu0k70$e0t$1@helios.domdata.com>
    NNTP-Posting-Host: usernews.domdata.depfa-it.com
    X-Trace: helios.domdata.com 1073992736 14365 172.17.172.34 (13 Jan 2004 11:18:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...domdata.com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jan 2004 11:18:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:187254
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Problem wygląda następująco.

    Auchan posiada system lojalnościowy Skarbonka. Polega on na tym, że wybrane
    produkty objęte promocją otrzymują odpowiednie kwoty, które klient
    posiadający kartę firmy, może zbierać wydając je później na inne towary z
    Auchan.

    Robiąc zakupy w Auchan zauważyłem towar wartości ok. 15 zl, który był
    oznakowany SKARBONKA 3 zł. Więc kupiłem 60 sztuk :) uznając, że to dobra
    oferta.

    O tym czy punkty zostały nabite klient dowiaduje się po wyjściu od kasy (są
    wyszczególnione na paragonie).

    Zauważyłem, że nie naliczono ani grosza.

    Poszedłem reklamować. Pani zrobiła 2 telefony, ktoś się pofatygował na
    stoisko, potwierdził, że rzeczywiście jest jak mówię. Pani zadzwoniła do
    osób odpowiedzialnych za stronę techniczną systemu z prośbą o nabicie
    punktów na moją kartę i uaktualnienie systemu. Otrzymałem (na moją prośbę)
    potwierdzenie, że zostaną mi przyznane punkty (bagatela 198 zł). Na następny
    dzień okazało się, że punktów nie ma, a pani (inna) poinformowała mnie, że
    słyszała o sprawie, ale punkty nie zostały i nie zostaną przyznane bo to
    była pomyłka. Ja na to, że chcę zwrócić towar, ona na to, że to niemozliwe
    (produkty spożywcze).

    Ale się uparłem i mają sprawę rozwiązać i do mnie oddzwonić.

    Obawiam się jednak, że się wypną i powiedzą, żebym się ugryzł tam gdzie
    słońce nie dochodzi.

    Zastanawiam się jak wygląda to od strony prawnej. Otrzymałem potwierdzenie,
    sprawdzono, zapewniono mnie, że punkty dostanę, a na następny dzień
    powiedziano mi WAŁA.

    Co zrobić gdyby się wypieli?

    Pozdrowienia

    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1