  • Data: 2006-09-13 20:08:01
    Temat: Symbole świadczeń używane przez ZUS
    Od: wombi <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jakim rozporządzeniu znajdują sie symbole,które wskazują na rodzaj
    świadczenia wypłacanego przez ZUS? Np.KLR/2323/34/2006 oznacza: kolejarz
    rencista. KLE: kolejarz emeryt. Z kolei E to zwykła emerytura.Wiem,że są
    jeszcze inne symbole ale nie mogę namierzyć tego rozporządzenia.
    Chyba,że tą materię reguluje jakieś zarządzenie Prezesa ZUS.