  • Data: 2007-06-24 20:32:13
    Temat: Swiadek
    Od: "Jarod" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zostalem wezwany na swiadka ale do sadu mam ponad 300km, wedlug przepisow
    sad powinien mi wiec zwrocic koszty przejazdu.

    Koszty te sa wyliczane wedlug cen biletow najtanszym srodkiem masowego
    transportu - domyslam sie, ze w tym wypadku bedzie to pociag.

    Jak nalezy sie ubiegac o ten zwrot? Miejsce zamieszkania to po prostu
    miejsce stalego zamedlowania.

    W jaki sposob nalezy sie ubiegac o zwrot pensji za dzien w ktorym odbywa sie
    rozprawa? Jak nalezy zadeklarowac wysokosc pensji - jakie dokumenty sa
    wymagane.

    Gdzie i do kogo ( chodzi mi o nazwe funkcji lub instytucji ) nalezy zlozyc
    wymagane dokumenty.

    W jaki sposob mozna uniknac udzialu w przyszlych rozprawach - moja osoba ma
    bardzo malo wplyw na sprawe.

    Pozdrawiam,
    Jarod