  • Data: 2007-06-25 20:03:56
    Temat: Re: Swiadek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f5p6g0$3dm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście, zwłaszcza w sytuacji:
    > - poproszę zwrot kosztów dojazdu;
    > - poproszę bardzo, ale my nie zwracamy za przejazd samochodem, proszę
    > podać ile kosztuje przejazd PKP/autobusem;
    > - ale proszę sądu skąd ja mam wiedzieć ile kosztuje PKP/autobus?
    > -a skąd ja mam wiedzieć ... :) ?

    Niedoceniasz sądu. U nas już od dawna pani w finansach sprawdza w
    Internecie cenę biletu PKP czy PKS. Miłościwie nikt jej nie wyprowadza z
    błędu, że PKP podaje tam wierutne głupoty, z reguły zawyżając tę kwotę.
    Tylko księgowa co rusz się dziwi, jakie te chłopy zmyślne, że okradają PKP
    i jeżdżą na tańszych biletach :-)